نکته ها و ترفندهای سامسونگ دکس

سامسونگ دکس یک ابزار کاربردی است که به دارندگان گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد تا تصاویر موردنظر خود را در نمایشگرهای بزرگی مانند دسکتاپ یا تلویزیون مشاهده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد با استفاده از قابلیت سامسونگ دکس این امکان را دارند تا تلفن و تبلت خود را به مانیتور یا تلویزیون وصل کنند و از امکانات داخل فضای گوشی خود در صفحه نمایش بزرگ‌تر بهره ببرند. دارندگان گوشی‌های سری گلکسی اس، نوت 8 تا 20، زد فولد و تبلت‌های گلکسی تب اس 4، اس 5 ای، اس 6، اس 7 و اس 8 امکان بهره گیری از این قابلیت را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شیوه اتصال سامسونگ دکس به دسکتاپ

افرادی که مایل هستند تا از این قابلیت بهره ببرند، باید یک طرف یو اس بی – سی کابل را به گوشی یا تبلت وصل و سمت دیگر را هم به درگاه اچ دی ام آی متصل کنند. در صورتی که شخصی برای اولین بار از این قابلیت استفاده کند، یک پیام برای وی ارسال خواهد شد که باید روی ادامه ضربه بزند و شروع را کلیک کند تا حالت فول دستکتاپ فعال شود. در این مرحله لازم است که گزینه تایید انتخاب شود.

آریاک سفر

بعد از آن افراد باید به پنل نوتیفیکیشن گوشی خود بروند و پیام نمایش داده شده را باز و انتخاب کنند. حال دیگر می‌توان از مانیتور برای کار با گوشی یا تبلت استفاده کرد. هنگام خروج از این برنامه هم لازم است که گزینه خروج از دکس انتخاب شود.

چطور از ابزار دکس استیشن استفاده کنیم؟

ابزار دکس استیشن هم یکی دیگر از قابلیت سامسونگ است که گوشی را به یک کامپیوتر خانگی مبدل خواهد کرد. این ابزار یک پورت اترنت، دو مدل پورت یو اس بی آ و یک نوع سی دارد. ضمنا با یو اس بی و خروجی اچ دی ام آی این ابزار امکان اتصال هر نوع ماوس و صفحه کلید و تلویزیون خانگی فراهم است.

به طور کلی دکس استیشن ابزاری کوچک و دارای وزن کم است و امکان حمل و نقل راحت آن وجود دارد. افرادی که می‌خواهند این ابزار را به کار گیرند باید آداپتور شارژر خود را به تلفن همراه‌شان متصل کنند. سپس نوبت اتصال کابل اچ دی ام آی به درگاه اچ دی ام آی مانیتور و دکس می‌رسد. هنگام انجام اتصالات نباید گوشی قاب داشته باشد، زیرا امکان ایجاد اختلال بالا می‌رود.

چه تلویزیون‌هایی به دکس دسترسی دارند؟

تمامی تلویزیون‌های سری 2018 به بعد سامسونگ که از فناوری میراکست بهره می‌برند، ابزار دکس بی‌سیم را دارند. به منظور اتصال گوشی به تلویزیون، باید برنامه دکس در گوشی را انتخاب کرد. سپس باید روی گزینه دکس تلویزیون یا مانیتور کلیک کرد و روی استارت نو ضربه زد. اگر تلویزیون اجازه اتصال را درخواست کرد، نیاز به تایید دارد تا امکان اتصال فراهم شود. سپس با انتخاب گزینه تاچ پد نوتیفیکیشن در منوی دکس گوشی ،امکان استفاده از صفحه لمسی به عنوان پد کنترلی یا موس وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز