تلویزیون سامسونگ کیو ان 90 آ ؛ مناسب برای عاشقان فیلم و گیمینگ

لست سکند

تلویزیون کیو ان 90 آ از سری محصولات جدید نئو کیو ال ای دی سامسونگ است که سال 2021 وارد بازار شد و مورد توجه همگان قرار گرفت. این تلویزیون یکی از برترین‌های 4کا سامسونگ است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تلویزیون کیو ان 90 آ به دلیل کنتراست بالا، نرخ نوسازی متغیر، ماتریس کوانتومی، کوانتوم اچ دی آر و نئو کوانتوم برای هر نوع کاربردی مناسب بوده و برای تماشای انواع فیلم و بازی‌های یارانه‌ای قابل استفاده است. انجمن آ وی اس- گروه بین‌المللی مهندسی ارزش- در سال 2021 این تلویزیون را به عنوان بهترین نوع گیمینگ 4کا انتخاب کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

انتقال تصاویر گوشی به تلویزیون

با استفاده از این تلویزیون و قابلیت مولتی ویو امکان بررسی همه جانبه گوشی هوشمند روی تلویزیون و دیدن انواع برنامه‌ها وجود دارد. همچنین با گزینه تپ ویدیو این امکان وجود دارد تا محتوای دیداری یا شنیداری خود را به صفحه تلویزیون منتقل کنید. آمار سلامتی و ورزش روزانه هم از طریق برنامه سامسونگ هلث روی نمایشگر بزرگ تلویزیون قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

علاوه براین موارد جانبی، تلویزیون کیو ان 90 آ قابلیتی دارد که با استفاده از آن تصاویر به صورت دقیق‌تر نمایش داده شده و از فاصله دور قابل تماشا است. در صورتی که به داشتن یک صدای غنی احتیاج دارید، بلندگوهای اُ تی اس تلویزیون مذکور این شرایط را فراهم می‌کند و با برنامه اسپیس فیت متناسب با فضا متعادل می‌شود.

مجموع قابلیت‌های تلویزیون کیو ان 90 آ

ویژگی کوانتوم مینی ال ای دی باعث شده تا تلویزیون مذکور طیف رنگ گسترده‌ای را به نمایش بگذارد. این قابلیت، کنتراست نقاط تاریک و روشن صفحه را بالا برده و تصاویر دقیقی را به بینندگان ارائه می‌دهد. کوانتوم اچ دی آر 32ایکس، اچ دی آر 10 مثبت و ویژگی کوانتوم دات در کنار هم تصاویر باکیفیت و مناسب را به وجود می‌آورند. این سری تلویزیون سامسونگ با قابلیت اولترا ویویینگ آنجل، امکان نمایش تصاویر دقیق و منسجم از هر فاصله و بعدی از خانه را برای بینندگان فراهم می‌کند.

تلویزیون کیو ان 90 آ به دلیل بهره گیری از پردازنده کوانتومی قدرتمند، صدا و تصویر بهینه‌ای را ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی 4کا محتوا، منبع و سیگنال را به صورت دقیق بررسی کرده و خروجی مناسبی را در اختیار بینندگان می‌گذارد. نرخ نوسازی این تلویزیون تا 120 هرتز ارتقا پیدا می‌کند. با استفاده از تکنولوژی فری ساینس امکان بازی ویدیویی با کیفیت تصاویر بالا وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز