جزئیاتی درباره تلویزیون آیو8000 سامسونگ و قابلیت های آن

برند سامسونگ یکی از پرچمداران اصلی تولید انواع محصولات دیجیتالی اعم از تلویزیون، گوشی و … است. یکی از مدل‌های نسبتا جدید تلویزیون این مجموعه، آیو 8000 است که از سری محصولات کا4 محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این مدل سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شد. مدل اقتصادی آیو 8000 به دلیل طراحی مینیمال، فناوری موشن ایکس سلریتر، تاپ ویو و … مورد توجه مشتریان قرار دارد. آیو8000 سامسونگ قابلیت و ویژگی‌های دیگری هم دارد که برتری این محصول را نسبت به مدل‌های مشابه بالا برده است. در ادامه این مطلب برخی از ویژگی‌های مهم آیو8000 بررسی می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

نحوه طراحی و اتصال تلویزیون آیو8000 سامسونگ

قابلیت اتصال آسان یکی از ویژگی‌های است که برای تلویزیون‌ها مورد توجه قرار دارد. مدل آیو8000 سامسونگ راحت به گوشی، تبلت، لپتاپ و دیگر وسایل الکترونیکی، متصل می‌شود. این مدل قابلیت تاپ ویو دارد و همین عامل اتصال این تلویزیون را به دستگاه‌های الکترونیکی آسان کرده است.

راز آسمان پایتخت

طراحی آیو8000 هم مورد توجه قرار دارد. این مدل کمترین حاشیه را داشته و دارای بدنه باریک و ظاهری ساده است. این محصول به راحتی روی دیوار قابل نصب بوده و نسبت به نسل قبلی پایه‌های جدیدی دارد. این مدل دارای دو پایه است.

نوع پردازنده و وضوح تصاویر تلویزیون سری جدید سامسونگ

وضوح تصویر مدل آیو800 سامسونگ بالا است و تمامی تصاویر را با سرعت زیاد و شتاب مناسب نمایش می‌دهد. فناوری موشن ایکس سلریتر این تلویزیون باعث شده تا تصاویر با حداقل تاری، لرزش و اختلال نمایش داده شوند.

رنگ‌های آیو8000 واقعی و جذاب هستند. این موضوع هم به قابلیت رنگ‌های کریستالی پویا موجود در این محصول بازمی‌گردد. همین فناوری باعث می‌شود تا تفکیک رنگ تصاویر پخش شده در تلویزیون با دقت بالایی اتفاق بیفتاد. در واقع به کمک این فناوری، جزئیات مربوط به رنگ‌های تصاویر مختلف قابل مشاهده است. به علاوه این مدل از قابلیت اچ دی آر 10 برخوردار است که باعث افزایش کنتراست تصاویر نمایشی در نقاط روشن و تاریک فیلم‌ها می‌شود.

این سری محصول سامسونگ پردازنده 4کا را دارد. این پردازنده در تلویزیون آیو8000 باعث افزایش سرعت و دقت در پردازش محتواهای نمایشی می‌شود. این پردازنده با هماهنگی رنگ‌ها و روشنایی تصاویر، نرخ کنتراست بالایی را ارائه می‌دهد.

همین پردازنده، وضوح تصویر محتواهای مختلف را با تجزیه و تحلیل دقیق تا رزولوشن 4کا بالا می‌برد و باعث پخش تصاویر با جزئیات بالا می‌شود.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز