نوسان قیمت بیت کوین ادامه دارد

ارزش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۳ درصد کاهش یافت. به گزارش کاماپرس، بیت کوین امروز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰، با ارزش ۶۵ هزار دلار معامله می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ارزش بیت کوین دو روز پس‌ از بالاترین سطح افزایش خود یعنی ۶۸ هزار دلار، امروز دوباره وارد کانال قیمت ۶۵ هزار دلار شد و همچنین اتریوم- محبوب‌ترین رمز ارز بعد از بیت کوین- بعد از بیت کوین نیز این هفته دارای تغییرات صعودی بود و امروز به قیمت ۴۶۹۸ هزار دلار رسید.

گفتنی است افزایش ارزش بیت کوین در هفته‌های اخیر تا سطح ۶۸ هزار دلار، به دنبال اولین عرضه‌اش در EFT – صندوق قابل معامله در بورس در نیویورک- و بطور کلی رکورد‌شکنی ماه اکتبر در بازار سهام رخ داد.

آریاک سفر

صندوق قابل معامله در بورس (EFT)، سبدی است از دارایی‌ها و سهام‌های متفاوت که شبیه به سهام عادی در بازار سهام خرید و فروش می‌شود؛ این صندوق ریسک ناشی از حفظ و نگهداری بیت کوین را برای سرمایه گذاران کاهش می‌دهد. با گشایش اولین EFT در نیویورک در ماه گذشته و با توجه به افزایش تقاضا برای بیت‌ کوین، این رمز ارز دیجیتال با افزایش قیمت رو به رو شد.

لازم به ذکر است، علی‌رغم این افزایش قیمت‌ها، بیت کوین همچنان که یک سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود، بسیار هم پرنوسان و پر ریسک است. بنابراین قیمت بیت‌ کوین به همان اندازه که احتمال صعود دارد، احتمال سقوط هم دارد و سرمایه‌گذاران بازار رمز ارزها باید به این نوسانات در درازمدت توجه داشته باشند.

تازه‌ترین خبرها:

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز