برای خرید خودرو یک هفته دست نگه دارید

فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از حذف شرط سند رهن در طرح‌های فروش این شرکت خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته فرشاد مقیمی از هفته آینده فروش خودروها با سند آزاد اقدام می‌شود و مالکانی که در طرح‌های گذشته خودرو فروخته‌ باشند، می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها فک اسناد خودرو را انجام دهند. این طرح از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

مقیمی به افزایش تیراژ خودرو طبق تصمیم وزارت صمت اشاره کرد و گفت: روزانه 20 درصد افزایش تولید خواهیم داشت. به این ترتیب با افزایش عرضه خودرو با قیمت واقعی، قیمت خودرو در بازار هم اصلاح می‌شود و قیمت‌های کاذب فعلی تعدیل خواهد شد. همچنین افزایش تولید سبب کاهش هزینه‌های تولید در بلند مدت می‌شود و همین امر نیز به نغع مشتریان است.

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین اخبار بازار خودرو:

فرشاد مقیمی به افزایش روزانه تولید خودرو از میانگین دو هزار به 2 هزار و 500 اشاره  کرد و گفت: تا پایان امسال 100 هزار دستگاه مازاد نیز تولید می‌شود و همین امر سبب آرامش در بازار خودرو می‌شود. او همچنین به طرح‌های متنوع فروش اشاره و اعلام کرد: فروش‌ها به صورت تحویل 45 و سه ماهه در موازات طرح‌های پیش‌فروش به اجرا گذاشته می‌شوند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به عدم شتابزذگی خریداران خودرو تاکید و اظهار کرد: در حال حاضر قیمت‌ها کاذب هستند ولی در آینده، بازار کاهش التهاب پیدا می‌کند و متقاضیان با خیال راحت خودرو خود را خریداری کنند.

مقیمی به نتایج اصلاح قیمت‌ها این‌گونه اشاره کرد: افزایش سودآوری شرکت‌های خودروساز، رونق بازار بورس و حفظ منافع سهامداران از نتایج این اتفاق است. در آینده نیز با تامین نقدینگی و بهبود شرایط مالی، شاهد طرح‌ها و توسعه در ایران‌خودرو خواهیم بود که یکی از این پروژه‌ها محصول K125  با مشخصات نیم‌شاسی، CUV، با امکانات روز و ظاهری زیبا تا پایان سال آینده به صورت تولید انبوه روانه بازار خودرو می‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “برای خرید خودرو یک هفته دست نگه دارید

  1. علی حاجیلو گفته:

    سلام دوماه است پول خودرو ثبت نامی سال قبل به نام دخترم
    که تمام و کمال براساس دعوتنامه وجه ان پرداخت شده از تحویل ان طفره میروید دروغ تاکجا

  2. علی حاجیلو گفته:

    سلام اگرزحمتتان نیست به تعهداتتان عمل کنیددوماه واندی است براساس دعوتنامه مانده پولتان را دریافت کردید سقف تعهد مشتری انجام شده از تحویل خودروخودداری میکند وتازه اعلام میکنید 207معمولی تولید ندارید پس تعهداخلافی واسلامیتان کجارفته

  3. نرگس گفته:

    نخیرم اصلا این طور نیس من ماشین ب اسمم دراومد ۱۵روز هم جلوتراز موعد تحویل ماشین و تحویل دادند

    • للی گفته:

      نخیر، نرگس بانو منم مثل دوستمون هستم و پراید وانت 45 روز از تاریخش رد شده و میگن 15 روز دیگه حرفم زدیم میگه جریمتو میدیم

  4. علیرضا گفته:

    قراره تحویل حداکثرسه ماهه بودپول راهم تمام وکمال ابتدا گرفتند، درماه پنجم هستیم وتحویل نداده اند، پول فک رهن هم گرفتنددرحالیکه هیچی دست مانیست، جواب درست هم نمی‌دهند. متاسفم که هیچ نظارتی نیست.

  5. عبدالرحیم ک گفته:

    مرداد97هایما نوشتم با تحویل 98
    اینقدر تحویل ندادند که که سال99 حواله آن رو فروختم
    در شهریور 99 به جای هایما دو تا دنا به صاحب حواله دادند
    حالا من بیچاره نه ماشین گیرم اومد
    نه با این شرایط تا 48 ماه دیگه نمیتونم ماشین هم ثبت نام کنم
    ایران خودرو لطفا این شرط 48 رو حذف کنید که در حق امثال بنده اجحاف نشود
    چون از بازا آزاد که نمیتونیم بخريم
    مجبوریم ثبت نام کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز