فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو تا جمعه ادامه دارد

لست سکند

بیست و پنچمین فروش فوق‌ العاده محصولات ایران‌ خودرو از امروز به صورت اینترنتی آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد متقاضی محصولات ایران خودرو برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی ایران‌خودرو  از امروز تا جمعه همین هفته مراجعه کنند.

در این فروش فوق‌العاده 4 محصول راناپلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژوه 207 دستی سقف شیشه‌ای و پژوه 206 تیپ 2 عرضه می‌شود که تحویل خودرو 206 تیپ دو 45 روزه و دیگر خودروها طی 90 روز انجام خواهد شد.

در این فروش فوق العاده خودرو رانا پلاس با رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری و مشکی با قیمت 208 میلیون و 707 هزار و 800 تومان عرضه می‌شود. پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای نیز در رنگ‌های سفید، نقره‌‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین و مشکی با قیمت 249 میلیون تومان قابل ثبت نام است.

راز آسمان پایتخت

در این دوره از پیش فروش ایران خودرو دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک با رنگ‌های نقره‌ای، سفید، مشکی و خاکستری و قیمت 395 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، قرمز و گیلاسی پژو 206 تیپ 2 نیز قیمت 184 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

تازه‌ترین خبرهای بازار خودرو را بخوانید:

شرایط عمومی متقاضیان ثبت نام

بر اساس شرایط بخشنامه ایران‌خودرو با هر کد ملی صرفا می‌توان یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کرد. از آخرین خرید یا ثبت‌نام ایران‌خودرو و سایپا نیز باید 48 ماه گذشته باشد. ضمن اینکه ثبت‌نام در دو شرکت به صورت همزمان اصلا امکان‌پذیر نیست.

ارائه گواهینامه معتبر پایه سه الزامی است و افرادی که پلاک نظامی فعال دارند، امکان ثبت‌نام در این طرح را ندارند. همچنین متقاضیان نمی‌توانند امتیاز انتخاب شدن خود را به شخص ثالثی انتقال دهند؛ حتی اگر انتقال خودرو به صورت وکالتی باشد. متقاضیان می‌توانند با شماره کارت ملی و شماره موبایل به نام خود در این پروسه شرکت کنند. افراد حقوقی نمی‌توانند در این قرعه‌کشی حضور یابند. فرد منتخب هنگام واریز وجه باید کد نمایندگی مطابق استان محل سکونت خود را انتخاب کند.

گارانتی خودروها 5 ماه پس از تحویل معتبر است و در صورت عدم مراجعه به نمایندگی باطل می‌شود. همچنین مالک خودرو باید بداند برای مراجعه به نمایندگی کارکرد 1000 کیلومتری لازم است. خودروهای ارائه شده آخرین استاندارد زیست محیطی را دارا هستند و از مقررات اعلام شده کشور در زمان تحویل برخوردار خواهند بود.

شرایط اختصاصی ایران خودرو

تحویل خودروها به متقاضیان نسبت به اولویت‌بندی تعیین شده در قرعه‌کشی و ضوابط کمیته خودرو است. انتخاب رنگ خودرو نیز پس از اعلام منتخبین در هنگام واریز وجه انجام می‌شود. خودروها از بیمه شخص ثالت برابر آخرین سقف قانونی برخوردارند. صحت اطلاعات متقاضیان و یا مغایرت اطلاعات  به عهده شخص ثبت‌نام کننده است.

اگر خودروها با تاخیر به متقاضیان تحویل داده شود، خسارت روزشمار برای این افراد محاسبه می‌شود. آخرین نکته اینکه متقاضیانی که قصد انصراف دارند باید قبل از تکمیل مرحله ثبت‌نام در پنل کاربری خود انصراف خود را ثبت‌ کنند چون پس از قرارداد هیچ امکانی برای انصراف وجود نخواهد داشت.

قوانین شرکت در قرعه‌کشی ایران خودرو

قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از تکمیل ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی انجام و منتخبان اعلام می‌شوند؛ شرکت کنندگان با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت‌نامی خود مطلع خواهند شد.

متقاضیان 3 روز مهلت دارند مبلغ خودروی منتخب‌شان را از طریق سایت ایران‌خودرو واریز کنند؛ در صورت دیرکرد، ثبت‌نام از بین خواهد رفت. همچنین اگر مغایرتی در احراز هویت تا قبل از تحویل خودرو رخ دهد، باز ثبت‌نام بی‌اثر و مبلغ واریزی بازگشت داده خواهد شد.

در صورتی که فردی فاقد شرایط ثبت‌نام باشد، مثل نداشتن گواهینامه، دارا بودن پلاک انتظامی و…، و در این قرعه کشی ثبت نام کند، تا 3 سال از شرکت در تمام طرح‌های ایران‌خودرو محروم می‌شود.

گفتنی است پیش از ثبت‌نام هیچ وجهی دریافت نخواهد شد؛ همچنین از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سودی تحت عنوان مشارکت و انصراف پرداخت نمی‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو تا جمعه ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز