آخرین قیمت گوشی های سامسونگ و شیائومی در بازار

اگر شما هم قصد خرید گوشی داشته باشید، احتمالا به دنبال پیگیری اخبار جدید‌ترین و ارزان ترین انواع گوشی در بازار ایران هستید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گوشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت گوشی در نقاط مختلف ایران، به واسطه مواردی مثل گارانتی، بحث حمل و نقل محصول و همچنین رنگ و مشخصات فنی و … متفاوت است.

هرچند، گوشی های اپل و سامسونگ در جهان در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند؛ در حال حاضر هواووی و شیائومی دو گوشی محبوب و پرچمدار در بازار ایران به شمار می‌آیند، زیرا با قیمتی بسیار به صرفه‌ و با امکاناتی جذاب در دسترس بسیاری از کاربران ایرانی قرار دارند.

اخبار جدیدترین و ارزان ترین گوشی‌ها را دنبال کنید:

آریاک سفر

پرفروش‌ترین گوشی برند شیائومی یعنی ۹  xiaomi redmi note امروز در بازار با قیمت حدودی ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اگر شما قصد خرید مدل‌های بعدی همین گوشی، یعنی نسخه‌های پرومکس را داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را با قیمت حدودی ۶ تا ۷ میلیون خریداری کنید.

همچنین، محبوب‌ترین مدل گوشی سامسونگ در ایران، گلکسی A21S که نسخه مشابه و کمی ضعیف‌تر گلکسی A31 است، با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، در قیمت حدودی ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین اگر قصد خرید گوشی سامسونگ با قیمتی اقتصادی‌تر را دارید، می‌توانید مدل گلکسی A12 Nacho را با قیمتی در حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کنید.

با توجه به تغییرات صعودی قیمت دلار، و افزایش قیمت گوشی‌‌های موبایل در سال‌های اخیر به نظر می‌رسد، در حال حاضر مدل‌های میان رده سامسونگ و شیائومی، با امکانات جذاب و کاربردی، با رنج قیمت مناسب و به‌ صرفه، انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی باشد.

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز