نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اراک 1401

لست سکند

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی از تاریخ یکم اسفند ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی آغاز به کار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 48 شرکت‌کننده فعال در حوزه لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک برگزار می‌شود. در این رویداد تولیدکنندگان، نمایندگان و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی جهت معرفی و عرضه محصولات و آخرین دستاوردهای خود در گروه‌های کالایی متنوعی از جمله یخچال و فریزر، اجاق گاز، لوازم صوتی و تصویری، ظروف آشپزخانه، لوستر و انواع دکوراسیون حضور دارند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی، هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد فرصتی رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی است.

همچنین این رویداد بستر مناسبی جهت حضور تولیدکنندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی است.

راز آسمان پایتخت

علاقه‌مندان می‌­توانند از تاریخ 1 الی 5 اسفند ماه 1401 از ساعت ۱۵ تا ۲۱  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از این رویداد بازدید کنند.

بیشتر بخوانید:

هجدهمین دوره این نمایشگاه طی مرداد ماه سال 1398 با حضور بیش از 70 شرکت‌کننده در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی برگزار شد. در این رویداد تولیدکنندگان، نمایندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی در گروه‌های کالایی متنوعی محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز