بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی اصفهان 1401

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از روز 26 بهمن ماه 1401 به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به کار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 74 تولیدکننده لوازم خانگی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و البرز و نمایندگان خارجی کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی و ترکیه در فضایی به وسعت 9 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه محصولات و گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، تلویزیون، بخاری، کولر گازی، چرخ خیاطی، دستگاه آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن، همزن برقی و ظروف آشپزخانه و بلور و چینی توسط شرکت‌کنندگان عرضه می‌شود. همچنین برندهای ایرانی مطرحی از جمله دوو، اسنوا، امرسان، گلدیران، آلتون، الکترواستیل، مادیران، شهاب، چینی زرین، توس چینی و آرکوپال جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در این رویداد شرکت می‌کنند.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور برندهای ایرانی، برندهای خارجی مانند بوش، بکو، سونی، آرچلیک، جنرال استیل، مولینکس، مورفی ریچارد، بلومبرگ، ایستکول، کاخلر، کارشر، کیپ، ژانومه و مارشال نیز حضور دارند.

آریاک سفر

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 26 الی 30 بهمن ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

همچنین بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه طی بهمن ماه سال گذشته با حضور 84 شرکت فعال در حوزه لوازم خانگی در فضایی بالغ بر 16 هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این رویداد از استان‌های اصفهان، تهران، البزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان و خراسان رضوی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور داشتند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز