نمایشی شگفت انگیز از موتورسیکلت هارلی دیویدسون نایت راد (ویدیو)

لست سکند

هارلی دیویدسون نایت راد (Night Rod) یک موتورسیکلت مدرن و شیک است که توانایی های زیادی دارد و ویژه کسانی است که می خواهند موتورسیکلت شان به همین سبک و سیاق و البته به رنگ سیاه باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که موتورسیکلت هارلی دیویدسون نایت راد را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت هارلی دیویدسون نایت راد زیبا و راحت است و از سیستم تعلیقی منعطف بهره می برد. موتورسوار هنگام حرکت در موقعیت بسیار مناسبی قرار می گیرد و سواری لذت بخشی را تجربه خواهد کرد. در این موتورسیکلت، یک پیشرانه دو سیلندر خورجینی آب خنک تعبیه شده است که کار طراحی آن را کمپانی پورشه انجام داده و با قدرت و انعطاف پذیری اش، همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

با این که موتورسیکلت هارلی دیویدسون نایت راد 302 کیلوگرم وزن دارد، ولی به لطف برخوداری از یک پیشرانه قوی، حتی در سرعت های پایین نیز سنگین و لش احساس نمی شود. حتی در دورهای پایین موتور، گشتاور بسیار زیادی تولید می شود و وقتی تعویض دنده ها به جا و به موقع انجام بگیرند، حتی خودروهای تندرو نیز به گرد پای تان نخواهند رسید.

راز آسمان پایتخت

پیشرانه دو سیلندر و آب خنک این موتور سیکلت 1247 سی سی حجم دارد و می تواند حداکثر 122 اسب بخار نیرو و 111 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس از نوع پنج دنده دستی است و در مورد شتاب صفر تا 100 آن تنها چیزی که می توان گفت این است که بسیار پرشتاب است. حداکثر سرعت نایت راد به 212 کیلومتر بر ساعت می رسد و با قیمتی در حدود 41500 دلار به بازارهای جهانی عرضه شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : هارلی دیویدسون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز