سریع ترین جت شخصی جهان به پرواز درآمد (ویدیو)

به جرأت می توان گفت جت شخصی گلوبال 8000 پرچمدار عصر جدیدی است که در آن سرعت بالا، برد زیاد و یک پرواز آرام و بی تلاطم حرف اول را می زند. این جت شخصی علاوه بر مزایایی که ذکر شد بسیار قابل اطمینان و زیباست و کابین آن یکی از بهترین کابین ها در صنعت هوانوردی است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این جت را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جت شخصی گلوبال 8000 با حداکثر سرعتی برابر با 0.94 ماخ سریع تر از هر جت تجاری دیگری به مقصد می رسد و در وقت صرفه جویی می کند. این هواپیما قابلیت پرواز در هر شرایط آب و هوایی را دارد و به گونه ای طراحی شده است عملکردی بالا داشته باشد و انعطاف پذیر و راحت باشد.

کابین خلبان جت شخصی گلوبال 8000 از چهار نمایشگر ای سی دی بزرگ، نمایشگر مجازی، سیستم بهبود دید و سیستم هماهنگ کننده دید بهره می برد، همچنین این جت به رادار آب و هوا نیز مجهز است که جهت باد را تشخیص می دهد.

راز آسمان پایتخت

نیروی پیشران جت شخصی گلوبال 8000 را نسل جدید موتورهای GE Passport تامین می کنند که می توانند هنگام تیک آف 73.4 کیلونیوتن گشتاور تولید کنند. این موتورهای آلایندگی کمتری دارند و حدود 8 درصد کمتر سوخت مصرف می کنند. این هواپیما می تواند تا ارتفاع 51000 پایی اوج بگیرد و مسافتی برابر با 7900 مایل را طی کند. حداکثر سرعت این جت  957 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سریع ترین جت شخصی جهان به پرواز درآمد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز