نقش نرم افزار فروشگاهی در رشد فروش

لست سکند

امروزه کمتر فروشگاهی را می‌توان یافت که از نرم افزار فروشگاهی استفاده نکند. مزایای استفاده از این نرم افزارها در مدیریت یکپارچه فروشگاهی، حسابداری فروشگاه، انبارداری و ارتباط با مشتریان باعث اقبال صاحبان فروشگاه‌ها به این نرم افزارها شده است.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی راهکارهای افزایش فروش در فروشگاه‌ها، نرم افزار فروشگاهی کسبه را نیز در این زمینه معرفی کرده است.

چرا نرم افزار فروشگاهی؟

نرم افزار فروشگاهی، راهکاری جامع برای مدیریت یک فروشگاه است. مهم نیست که فروشگاه چه محصولی را به فروش می‌رساند؛ چرا که این نوع نرم افزارها را می‌توان برای هر نوع فروشگاه با هر نوع محصولی به آسانی و بدون هیچ محدودیتی به کار برد؛ به­ویژه در فروشگاه‌های بزرگ که بخش‌های مختلف مانند حسابداری، انبارداری و صندوق هر کدام پیچیدگی‌های خاص خود را دارند و با روش سنتی امکان هماهنگی بین این بخش‌ها عملا وجود ندارد؛ لذا با یک نرم افزار به روز و مناسب می­توان بدون نیاز به هماهنگی بین نیروی انسانی و کارکنان فروشگاه، همه چیز را به صورت اتوماتیک انجام داد.

یک نرم افزار فروشگاهی خوب شامل بخش‌هایی مانند حسابداری، انبارداری، عمده فروشی و خرده فروشی است و می‌تواند در هر لحظه گزارش‌های متنوعی از روند فعالیت فروشگاه به مدیران بدهد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چگونه باعث افزایش فروش می‌شود؟

نرم افزار جامع فروشگاهی به دلیل صرفه‌جویی در زمان و سرعت عمل، وقت آزاد بیشتری در اختیار مدیران فروشگاه قرار می‌دهد. این زمان اضافی که قبلا صرف کارهایی همچون انبارداری و حسابداری می‌شد، می‌تواند صرف بهبود ارتباط با مشتریان و پیاده‌سازی روش‌هایی برای فروش بیشتر شود. از سوی دیگر آمار و گزارش‌های دقیقی که توسط نرم افزار فروشگاهی ارائه می‌شود، در تصمیم‌گیری‌های مدیران فروشگاه، موثر واقع خواهد شد. با این گزارش‌ها می‌توان به سلیقه مشتریان دست یافت و بر اساس رفتار مشتریان، نوع خرید، جنس‌های بیشتر به فروش رفته و میزان هزینه­‌کرد هر مشتری، برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای افزایش فروش پیاده سازی کرد.

راز آسمان پایتخت

همچنین این نرم افزارها به صاحبان فروشگاه کمک می‌کنند که روش‌های مختلف فروش را در فروشگاه خود راه­اندازی کنند. یکی از روش‌های محبوب فروش این روزها، فروش اقساطی است که با این نرم افزارها می‌توان این نوع از فروش را به راحتی پیاده‌سازی و مدیریت کرد. هر فروشگاه می‌تواند از بازاریابان برای فروش بیشتر بهره ببرد و در نرم افزارهای فروشگاهی نیز بخش‌هایی برای مدیریت بازاریابان و مدیریت فروشندگان در نظر گرفته شده است.

امکانات و ویژگی‌های نرم افزار فروشگاهی کسبه

نرم افزار فروشگاهی کسبه یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه، یکی از کامل‌ترین نرم افزارهای موجود در بازار برای مدیریت جامع فروشگاه است. این نرم افزار دارای امکاناتی همچون صدور فاکتور، انبارداری، تعریف نامحدود کالا، گزارش سود و زیان لحظه‌ای و حسابداری کامل است. در این نرم افزار قابلیت تعریف کابران، حساب‌ها، بانک‌ها و هر مورد حسابداری به صورت نامحدود وجود دارد و تمام چک‌ها، سررسید پرداخت‌ها و گزارش‌ها به صورت مرتب به صاحب آن یادآوری می‌شود.

این نرم افزار در تمام ویندوزها و تحت شبکه نیز قابل اجرا است و قابلیت همزمان ثبت و پرینت فاکتور به میزان دلخواه با آن وجود دارد. گزارش گیری و چاپ گزارش در این نرم افزار آسان است و در هر لحظه تمام گزارش‌ها به صورت آنی در دسترس خواهد بود. یکی از ویژگی‌های مهم نرم افزار فروشگاهی کسبه، امکان ارتباط آن با  نرم افزار حسابداری جیبی است که روی موبایل‌های و کارت‌خوان‌های اندرویدی نصب می‌شود.

نرم افزار فروشگاهی کسبه

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی از گروه نرم افزارهای حسابداری کسبه

«گروه نرم افزارهای حسابداری کسبه» از ابتدا توان خود را به صورت تخصصی روی نرم افزارهای مالی در پلتفرم‌های ویندوز و اندروید متمرکز کرده است. از جمله نرم افزارهای پرکاربرد این گروه می‌توان به نرم افزار حسابداری جیبی برای اندروید، نرم افزار کامل حسابداری کسبه و نرم افزار مدیریت چک اشاره کرد. همچنین این گروه نرم افزاری، برنامه‌های حسابداری خود را برای گروه‌های مختلف کاری مانند کافی شاپ‌، فروشگاه، بیمه، املاک، رستوران، پیمانکاران و بسیاری دیگر از شغل‌ها به صورت اختصاصی عرضه کرده است.

علاقه­مندان برای مشاهده لیست کامل محصولات نرم افزاری کسبه  می­توانند به وبسایت این گروه در آدرس kasabeh.org مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 07132347329 و 09164437598 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز