نسل جدید نیسان مورانو در راه است

شاید تعجبی نداشته باشد که نیسان مورانو مدل 2024 دقیقاً همان چیزی است که سال قبل بوده ولی خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که نسل جدید آن به زودی از راه می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان مورانو 2024 برای مشتریانی مناسب است که یک خودرو مرغوب و تراز اول می‌خواهند چون این شاسی‌بلند به صورت استاندارد از تجهیزات زیادی بهره می‌برد. از جمله این تجهیزات استاندارد برای تیپ پایه می‌توان به سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه‌ای، دسترسی بدون کلید، استارت از راه دور، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ده جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر دستیار راننده هفت اینچی و نمایشگر لمسی هشت اینچی اشاره کرد.

چنانچه تیپ SL را خریداری کنید حافظه تنظیمات صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های عقب، گرمکن غربیلک فرمان، مونروف، مسیریاب و سیستم صوتی Bose به همراه 11 بلندگو نیز به تجهیزات تیپ پایه اضافه می‌شوند.

همه تیپ‌های نیسان مورانو 2024 به یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری مجهز شده‌اند که 260 اسب بخار نیرو و 325 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. تنظیم دنده‌ها بر عهده یک گیربکس متغیر پیوسته ایکس ترونیک گذاشته شده است و امکان انتخاب دیفرانسل جلو و یا سیستم چهار چرخ محرک نیز برای مشتریان وجود دارد. سیستم چهار چرخ محرک می‌تواند در شرایط نامساعد جاده بسیار کارآمد باشد ولی بهتر است بدانید نیسان مورانو برای بیراهه‌نوردی طراحی نشده است.

راز آسمان پایتخت

نیسان مورانو 2024 می‌تواند ظرف 7.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه دست یابد و حداکثر سرعت آن 193 کیلومتر بر ثانیه اعلام شده است.

از تجهیزات ایمنی نیسان مورانو 2024 می‌توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، دوربین دید عقب و سنسورهای پارک جلو اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز