نسخه جدید رانا چه تغییراتی داشته است؟

سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته تازه ترین تغییرات در طراحی و تولید خودور رانا است.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو غیر از طراحی خودور رانا در موتور این خودرو نیز تغییرات تازه ای را ایجاد کرده است، به گفته مدیر عامل ایران خودرو موتور این خودرو را توانستیم تقویت و موتور TU۵ پلاس را توانستیم روی این خودرو جانمایی کنیم که این کار می تواند قدرت و گشتاور خودرو را بیشتر کند.

فرشاد مقیمی به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در بحث ارتقا محصولات جدید، ۲ مسیر را پیش گرفته ایم، یک مسیر بحث طراحی و تولید محصول جدید بود و مسیر دیگر هم ارتقا محصولات فعلی بوده است.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: مجهز شدن رانا به گیربکس ۶ سرعته باعث افزایش رضایتمندی افراد در زمان رانندگی با این خودرو شده و در کاهش مصرف سوخت هم اثرگذار است. گیربکس ۶ سرعته حدود ۲.۵ درصد مصرف سوخت را کاهش می دهد.

مقیمی تشریح کرد:طراحی و تولید گیربکس ۶ سرعته را از سال گذشته دنبال کردیم، هدف اول این بود که بتوانیم این گیربکس را به صورت دستی تولید کنیم که طراحی آن سال گذشته به پایان رسید و اکنون آماده این هستیم که خط تولید این محصول را ظرف چند روز آینده توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری برسانیم.

آریاک سفر

تغییرات در سمند و دناپلاس اتوماتیک

این مقام مسئول گفت: توانستیم  تغییراتی را هم در دکوراتیو‌های داخلی خودرو سمند ایجاد کنیم.خودروی دناپلاس اتوماتیک به گیربکس اتوماتیک تجهیز شد.

او گفت: موضوع بعدی طراحی گیربکس نیمه اتوماتیک است که یک نمونه آن را در بهمن ماه امسال رونمایی می‌کنیم و از سال ۱۴۰۰ می‌توانیم تولید آن را به انبوه برسانیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر استفاده از گیربکس ۶ سرعته را روی ۲ خودر دنا و رانا برنامه ریزی کرده ایم که خودروی دنا در بهمن ماه امسال با گیربکس ۶ سرعته به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز