نرخ سکه به کانال 12 میلیونی خواهد رسید؟

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 8 هزار و 400 تومان کم شد و در محدوده یک میلیون و 290 هزار و 500 تومانی قرار گرفت. سکه امامی هم نسبت به روز قبل 20 هزار تومان کاهش نرخ داشت و به مرز 13 میلیون و 75 هزار تومانی رسید. به نظر کاهش امروز قیمت طلا و سکه به دلیل افت جزئی نرخ دلار اتفاق افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در شرایط حاضر نرخ دلار اهمیت زیادی برای بازیگران سکه دارد. تحلیلگران فنی بازار سکه معتقدند در صورتی که قیمت دلار به زیر مرز 29 هزار و 500 تومانی باز گردد، سکه امامی هم احتمالا پایین محدوده 13 میلیون تومانی قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در صورتی که نرخ دلار مجددا بالا رود و به محدوده 29 هزار و 800 تومانی برسد احتمالا میزان خریداران بازار سکه افزایش پیدا خواهد کرد. به نظر کارشاسنان بازار طلا، قیمت سکه امروز تحت تاثیر بازار ارز حرکت خواهد کرد. اگر فردا با شروع مذاکرات برجام قیمت دلار باز هم کم شود، این احتمال وجود دارد سکه به حرکت نرخ اونس جهانی توجه کند. اما این مسئله به اندازه تغییرات قیمت طلا و دلار روز آینده بستگی دارد.

پیش بینی درباره نرخ اونس

نرخ اونس طی روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.17 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 830 دلاری رسید. با وجود رشد قیمتی قابل توجه اونس طی 10 روز گذشته، برخی از کارشناسان طلا معتقدند که این فلز گرانبها تا پایان سال 2022 افت شدیدی خواهد داشت. موسسه مالی جی پی مورگان طی یک گزارشی درباره چشم انداز سال 2022 اعلام کرده‌ که احتمالا تا پایان سال میلادی جاری قیمت طلا به سطح قبل از انتشار گسترده ویروس کرونا می‌رسد و کاهش زیادی خواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز