رشد مداوم قیمت طلا و سکه

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل هزار و 600 تومان بالا رفت و در محدوده یک میلیون و 299 هزار و 100 تومانی قرار گرفت. نرخ هر قطعه سکه امامی هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.07 درصد رشد پیدا کرد و 13 میلیون و 140 هزار تومان شد. قیمت این فلز گرانبها در معاملات پشت خطی شب گذشته بالا رفته بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت سکه طی یک هفته اخیر مدام در محدوده 13 میلیون تا 13 میلیون و 200 هزار تومانی نوسان داشته است. نرخ این فلز گرانبها با وجود افت قیمت دلار در دو روز انتهایی هفته گذشته چندان تمایلی به کاهش نداشت. از نظر تحلیل فنی، تا زمانی که نرخ سکه نتواند به بالای مرز 13 میلیون و 200 هزار تومانی دست پیدا کند، شرایط برای رشد بیشتر آن و ورود خریداران جدید فراهم نخواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از طرفی هم تا زمانی که قیمت سکه به پایین کانال 13 میلیون تومانی نرسد، احتمال فروش در این بازار قوت نخواهد گرفت. در حال حاضر سکه در یک دو راهی سختی قرار دارد و نمی‌توان شرایط ان را پیش بینی کرد.

افزایش قیمتی طلا و سکه طی پنج ماه گذشته

تورم در بازارهای مختلف ایران همچنان پررنگ است و بیشتر می‌شود. طی پنج ماه گذشته بازار سکه و طلا هم تحت تاثیر تورم رشد قابل توجهی پیدا داشته‌اند. از نیمه مردادماه سال جاری تاکنون، هر قطعه سکه امامی 14.39 درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است. طلا هم طی همین مدت 15.3 درصد رشد پیدا کرد.

بررسی اعداد و ارقام بازار سکه در 151 روز گذشته نشان می‌دهد که بیشترین رشد قیمت این فلز گرانبها مربوط به بیست و چهارم آذرماه بود. قیمت سکه در تاریخ مذکور به مرز 13 میلیون و 318 هزار تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز