نرخ سکه از مرز 14 میلیون و 800 هزاری فاصله گرفت

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز گذشته 23 هزار و 300 تومان کم شد و در محدوده 1 میلیون و 314 هزار و 600 تومان قرار گرفت. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با دیروز 255 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 495 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس در مقایسه دیروز 2.3 درصد بیشتر شد و در کانال هزار و 706 دلاری قرار گرفت. قیمت‌ اونس در روز گذشته 1.3 درصد کاهش پیدا کرد که بزرگ‌ترین میزان نزول یک روز این فلزگرانبها از چهاردهم جولای محسوب می‌شد. به نظر برخی کارشناسان در صورتی که طلا به عنوان پوششی در برابر تورم هم محسوب شود، نرخ‌های بهره بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش و در عین حال دلار را بیش از پیش بالاتر خواهند برد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ سکه به کانال 15 میلیونی می‌رسد؟

امروز قیمت انواع سکه تحت تاثیر کاهش نرخ دلار و اونس پایین آمد. نرخ نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 0.36 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 8 میلیون و 250 هزار تومان قرار گرفت. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز قبل 20 هزار تومان کمتر شد و به مرز 5 میلیون و 250 هزار تومان رسید. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 2 هزار تومان پایین آمد و 3 میلیون تومان خرید و فروش شد.

اکنون فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار دوباره صعودی شود، این امر باعث خوش بینی بیشتر سکه بازان نسبت به آینده و رشد قیمتی این فلزگرانبها خواهد شد. در صورتی که نرخ سکه بالای محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی تثبیت شود، احتمالا نرخ این فلزگرانبها به کانال 15 میلیون تومانی دست پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز