نرخ ارز عقب نشینی کرد/ قیمت روز دلار 8 آذر 1401

دلار نتوانست از مرز 36 هزار تومانی عبور کند و به نظر بازارساز توانسته این ارز خارجی را به عقب نشینی وادار کند. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.14 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 550 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 0.29 درصد بیشتر شد و در محدوده 33 هزار و 500 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی فعالان بازار عنوان کرده‌اند که میزان عرضه ارز روز دوشنبه در سطح بالایی قرار داشت و همین موضوع باعث شده تا قیمت دلار در روز جاری مجبور به عقب نشینی شود. به اعتقاد گروهی از معامله گران ارزی، در صورتی که دلار بتواند مرز 36 هزار تومانی را در هم بشکند، احتمال پیشروی آن تا میانه کانال 36 هزار و 500 تومانی دور از انتظار نخواهد بود و به این ترتیب یک رکود جدید از این ارز خارجی ثبت خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظر افزایشی‌ها درباره تداوم رشد قیمت دلار

به نظر افزایشی‌های بازار همچنان به ادامه پیشروی نرخ دلار امیدوار هستند و معتقدند با توجه به احتمال کم امضای توافق برجام، پیشروی قیمت ارز در بازارهای همسایه، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، وضع تحریم‌های جدید علیه ایران و … این افت قیمتی دوام چندانی نخواهد داشت. در صورتی که دلار بتواند مرز قیمتی 36 هزار و 500 تومانی را پشت سربگذارد، خریداران جدیدی وارد بازار خواهند شد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی قرار گرفت. نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.74 درصد افت پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 680 تومان رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 413 تومان کاهش داشت و در محدوده 36 هزار و 899 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز