عبور قیمت دلار از مرز حساس 35 هزار و 200 تومانی/ قیمت دلار روز 6 آذر

نرخ دلار بعد از دو روز توقف در محدوده 35 هزار تومانی، امروز در مسیر صعودی قرار گرفت. در حال حاضر قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 100 تومان بیشتر شده و به مرز 35 هزار و 300 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز قبل 1.05 درصد بالاتر رفت و در محدوده 33 هزار و 300 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قرار گرفتن دلار بالای محدوده 35 هزار تومانی باعث شده تا طرف‌های افزایشی بازار نسبت به ادامه صعود امیدوار باشند. طی روزهای گذشته حدس و گمان‌هایی درباره امکان کاهش نرخ دلار به سمت محدوده 34 هزار تومانی وجود داشت، اما اکنون با تقویت قیمت این ارز در کانال 35 هزار تومانی، احتمال بازگشت آن به سمت محدوده‌‍‌های پایین قیمتی کمتر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر برخی از فعالان، رشد قیمتی دلار در بازارهای همسایه جسارت خریداران داخلی را برای حضور پررنگ‌تر در بازار بالا برد براساس آخرین اخبار از بازار هرات، اکنون دلار در این بازار با نرخی بیشتر از 35 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

آریاک سفر

رشد قیمت دلار بار دیگر افزایش پیدا خواهد کرد؟

از دیدگاه فنی، مرز 35 هزار و 200 تومانی برای دلار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که نرخ دلار بالای این محدوده قیمتی باقی بماند، امکان رشد بیشتر آن تقویت خواهد شد. اما اگر قیمت دلار به پایین مرز مذکور برسد، احتمال تا کانال 34 هزار تومانی عقب نشینی خواهد داشت.

قیمت پوند و یورو نیز در روز جاری بالاتر رفت. نرخ پوند نسبت به روز گذشته 0.56 درصد بیشتر شد و به مرز 42 هزار و 592 تومان رسید. قیمت یورو در مقایسه با روز قبل 0.56 درصد بالاتر رفت و در محدوده 36 هزار و 615 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز