ثبات قیمت دلار ادامه‌دار است؟/ قیمت روز 3 آذر

لست سکند

دلار آخرین روز از هفته جاری را بدون هیچ تغییر قیمتی به پایان رساند. در حال حاضر دلار بازار آزاد با همان نرخ 35 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. اما قیمت دلار بازار متشکل در روز جاری نسبت به روز قبل 0.93 درصد کم شد و به مرز 32 هزار تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر افزایشی‌های بازار نیز به خارج گود منتقل شدند و اکنون منتظر هستند تا شرایطی فراهم شود و با رشد دوباره نرخ دلار به بازار بازگردند. قبلا افزایشی‌ها برای شکست مرز 35 هزار و 200 تومانی تلاش کردند اما این اتفاق پیش نیامد و همین موضوع سبب شد تا از حجم فعالیت طرف‌های افزایشی کاسته شود. در حال حاضر بازیگران ارزی فعالیت خود را متوقف کرده و منتظر هستند تا فصل زمستان آغاز شود. افزایشی‌ها بر این باورند که با شروع فصل سرما، حجم واقعی تقاضا برای دلار رشد پیدا خواهد کرد و با ورود خریداران جدید، قیمت این ارز پرطرفدار بیش از پیش بالا خواهد رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار دوباره بالا می‌رود؟

به اعتقاد گروه‌های دیگری از فعالان بازار ارز، معامله گران منتظر انتشار اخبار جلسه حقوق بشتر سازمان ملل هستند. به باور این گروه، نتایج این جلسه می‌تواند روی جو بازار موثر باشد و بار دیگر زمینه را برای رشد دوباره قیمت دلار فراهم کند. به هر حال از منظر فنی، تا زمانی که دلار پایین محدوده 35 هزار و 200 تومانی پرسه می‌زند، امکان صعود بیشتر آن بعید است.

امروز قیمت پوند و یورو مجددا افزایشی شد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز گذشته 476 تومان بالا رفته و به مرز 42 هزار و 283 تومانی رسیده است. قیمت یورو نیز در مقایسه با دیروز 371 تومان بیشتر شده و در محدوده 36 هزار و 484 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز