قیمت روز دلار 7 آذر 1401/ عبور نرخ ارز از میانه کانال 35 هزار تومانی

رشد قیمتی دلار مانند دیروز ادامه داشت و اکنون این ارز خارجی مرز 35 هزار و 500 تومانی گذشته است. در حال حاضر قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 300 تومان بیشتر شده و در محدوده 35 هزار و 600 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 0.32 درصد بالاتر رفته و به مرز 33 هزار و 400 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره دلار توانست بالای مرز حساس قیمتی 35 هزار و 200 تومانی ثابت شود و رشد بیشتری داشته باشد. از دیدگاه تحلیلگران فنی، عبور قیمت دلار از مرز 35 هزار و 200 تومانی اتفاق بسیار مهمی برای فعالان این بازار است. طی دو هفته اخیر نرخ دلار در محدوده 34 هزار و 500 تومانی تا 35 هزار و 200 تومانی قرار داشت و در این مرز بالا و پایین می‌رفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظر فعالان و معامله گران درباره رشد قیمت دلار

در حال حاضر دلار کم کم به کانال 36 هزار تومانی نزدیک‌تر می‌شود و این موضوع می‌توان زمینه ساز ورود بیشتر خریداران به بازار شود. به نظر فعالان بازار ارز، قیمت دلار در روزهای گذشته رشد آهسته‌ای داشته و علت این موضوع نیز به زیاد بودن میزان عرضه برمی‌گردد. برخی از فعالان و معامله گران ارزی معتقدند در صورتی که جریان عرضه به همین شدت ادامه پیدا کند، این ارز خارجی به راحتی امکان عبور از کانال 36 هزار تومانی را نخواهد داشت.

نرخ پوند و یورو نیز در روز جاری رشد قابل توجهی داشتند. قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.61 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 979 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته 1.12 درصد بالاتر رفت و در محدوده 37 هزار و 135 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز