کیا سلتوس هیبریدی وارد بازار می شود

آن‌طور که به نظر می‌رسد کمپانی کیا علاوه بر تولید محصولات تمام برقی، در آینده خودروهای هیبریدی نیز تولید خواهد کرد چون این‌گونه خودروها طرفداران زیادی دارند و مردم واقعاً آن‌ها را می‌خواهند. به تازگی خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که کیا قصد دارد نسخه هیبریدی کیا سلتوس را در سال 2025 روانه بازار کند و انتظار ‌می‌رود این نسخه هیبریدی فیس‌لیفت شده و از پلتفرم جدیدی بهره ببرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماه گذشته میزان فروش خودروهای هیبریدی کیا در آمریکا 51 درصد رشد داشته و میزان فروش کیا سلتوس نیز با رشد مواجه بوده است. این آمار و ارقام نشان می‌دهند اکنون زمان مناسبی است برای این که یک کراس اوور هیبریدی جدید به بازار معرفی شود و بتواند نیاز مشتریان به این گونه خودروها را پاسخ دهد.

آن‌طور که شنیده می‌شود خودروسازان بزرگ دیگری مانند جنرال موتورز و هیوندای نیز تصمیم گرفته‌اند علاوه بر تمرکز روی تولید خودروهای برقی، به خودروهای هیبریدی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند تا پاسخگوی نیاز بازار باشند.

راز آسمان پایتخت

تاکنون اطلاعات فنی دقیقی در مورد کیا سلتوس هیبریدی منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد به هیوندای کونا هیبریدی شباهت‌های زیادی خواهد داشت. هیوندای کونا هیبریدی از یک پیشرانه متشکل از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور برقی بهره می‌برد که در مجموع 139 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. البته تا زمانی که کمپانی کیا اطلاعات دقیق را در مورد سلتوس هیبریدی به صورت رسمی منتشر نکند، همه چیز در حد حدس و گمان خواهد بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز