نحوه دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک تجارت

لست سکند

بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید و حمایت از حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌ها به میزان حقوق ماهانه کارکنان، در قالب طرحی به نام «تسریع» به آن‌ها وام ارزان قیمت می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح تسریع هستند باید بدانند که این وام در قالب قرض الحسنه پرداخت می‌شود. افرادی این وام را دریافت خواهند کرد که حساب قرض الحسنه جاری جدید داشته باشند. البته حقوق بگیران قدیمی نیز امکان دریافت این وام را دارند و نیازی به افتتاح حساب جدید نخواهند داشت.

سود این تسهیلات در صورت انعقاد قرارداد مرابحه بین شش تا 23 درصد و در صورت عقد قرارداد قرض الحسنه چهار درصد خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یکی از وثایق و تضامین تسهیلات طرح تسریع گواهی کسر از حقوق صادر شده از شرکت طرف قرارداد بانک تجارت خواهد بود. دیگر وثیقه سفته با ضمانت یک نفر ضامن معتبر اعم از همکار پرسنل متقاضی، کاسب دارای پروانه کسب یا شخص مورد تایید شعبه است. ارائه قرارداد لازم الاجرا برای تضمین کافی به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

هدف بانک تجارت چیست و این مجموعه چند شعبه فعال دارد؟

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی کشور است که با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در نظر دارد در ادامه فعالیت خود به یکی از برترین بانک‌های کشور تبدیل شده و نیازهای مشتریان خود را در کمترین زمان و با جدیدترین خدمات تامین کند.

در حال حاضر این مجموعه با 350 شعبه ریالی، 18 شعبه ارزی و 41 واحد ارزی در سراسر کشور به مردم در قالب سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز