عیدی یک میلیون و 800 هزار تومانی کارکنان دولت کفاف می دهد؟

لست سکند

میزان پاداش پایان سال 1401 کارکنان و بازنشستگان دولت مشخص شد.

به گزارش کاماپرس، با تصویب هیات وزیران به دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد که به کارمندان خود یک میلون و 800 هزارتومان عیدی از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت کنند. اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی همچنین قضات تمام وقت نیز به همین میزان، عیدی دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پاداش پایان سال کارکنان نسبت به خدمات تمام وقت آن‌ها در هر حال کمتر از 50 درصد رقم ذکر شده نخواهد بود.

گفتنی است برای بازنشستگان، مستمری‌بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح همچنین سایر صندوق‌های بازنشستگی، شهدا و جانبازان از کارافتاده نیز یک میلیون و 800 هزارتومان از محل بودجه مصوب خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1401 باشند عیدی را از این صندوق دریافت می‌کنند و مابقی نیز عیدی خود را از محل اعتبارات دستگاه اجرایی، سازمان یا شرکت دولتی مربوطه دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است بانوان نیمه وقت بر اساس این مصوبه تمام وقت محسوب خواهند شد و معلمان حق‌التدریس نیز براساس ساعات کار، مشمول این عیدی می‎شوند.

براساس گزارش منتشرشده در تسنیم، گفتنی است علاوه بر مبلغ عیدی مشمولان این تصویب‎‌نامه، کارکنانی که از کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد برخوردار باشند براساس حمایت از خانواده 500 هزارتومان برای همسر و بابت هر فرزند تحت تکفل 200 هزارتومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز