میتسوبیشی به زودی از یک شاسی بلند جدید رونمایی می کند (ویدیو)

میتسوبیشی ایکس اف سی، یک شاسی بلند کانسپ است که در نمایشگاه خودرو ویتنام 2022 از آن رونمایی خواهد شد. این نمایشگاه از 26 تا 30 اکتبر 2022 در شهر هو شی مین، پر جمعیت ترین شهر ویتنام برگزار می شود و انتظار می رود کانسپت میتسوبیشی ایکس اف سی با طراحی زیبا و مهیجی که دارد بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار بگیرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند میتسوبیشی ایکس اف سی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسخه نهایی میتسوبیشی ایکس اف سی در بهار سال 2023 به بازار کشورهای آسه آن از جمله ویتنام عرضه خواهد شد و کمپانی میتسوبیشی در حال کار کردن بر روی یک نسخه برقی از این خودرو است تا در آینده آن را به کشورهای خارج از منطقه آسه آن ارائه کند.

جزییات فنی میتسوبیشی ایکس اف سی تا به حال منتشر نشده است ولی می دانیم نخستین محصول میتسوبیشی خواهد بود که از حالت رانندگی Wet برخوردار است. این حالت رانندگی آن را قادر می کند با ایمنی کامل از جاده ها و مسیرهایی که در اثر بارش باران های ناگهانی دچار آب گرفتگی می شوند عبور کند.

آریاک سفر

میتسوبیشی ایکس اف سی، یک محصول جدید و مستقل است بدان معنا که جایگزین یکی از محصولات قدیمی تر میتسوبیشی نخواهد شد و یک عضو کاملاً جدید به شمار می آید.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : میتسوبیشی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز