نیسان گریپز ؛ شاسی بلند اسپرتی که قواعد بازی را عوض می کند (ویدیو)

لست سکند

کمپانی نیسان که در تولید خودروهای شاسی بلند پیشتاز است به تازگی از یک کانسپت رونمایی کرده است که نمایانگر آینده ای جدید و نوآورانه برای این برند معتبر ژاپنی است. کانسپت نیسان گریپز (Nissan Gripz) که توسط طراحانی در اروپا و ژاپن طراحی شده، آمیزه ای از توانایی و کاربردی بودن یک شاسی بلند است و عملکرد و هیجان خودروهای اسپرت را نیز به آن می افزاید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کانسپت نیسان گریپز را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان گریپز به لطف برخورداری از طراحی افراط گرایانه و موتور قوی و پیشرفته اش، چنان حسی از هیجان و ماجراجویی به سرنشینانش می دهد که می تواند قواعد بازی را عوض کند. در واقع، این کانسپت نشان می دهد در آینده یک شاسی بلند جمع و جور ساخت کمپانی پیشرو نیسان چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

نیسان گریپز خودرویی است که دو شخصیت دارد؛ هم خودرویی است که برای رفت و آمدهای روزمره مناسب است و آخر هفته ها نیز به یک ماجراجوی ناب تبدیل می شود.

راز آسمان پایتخت

نیسان گریپز یک خودرو هیبرید برقی است که در آن یک موتور کم مصرف بنزینی، برق لازم برای کار کردن موتور برقی را تأمین می کند. این موتور برقی همان موتوری است که در نیسان لیف مورد استفاده قرار می گیرد و یک سواری نرم و بی صدا را فراهم خواهد کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز