خلبان ناشی و برخورد هواپیما به زمین (ویدیو)

فرود آمدن آخرین مرحله از پرواز و مرحله ای است که طی آن هواپیما به سطح زمین باز می گردد. در این مرحله، هواپیما از محیط اطراف تأثیر زیادی می گیرد و چنانچه شرایط آب و هوایی نامساعد باشد و یا بادهای شدیدی از پهلو به هواپیما بوزند، فرود به یکی از خطرناک ترین مراحل پرواز تبدیل خواهد شد، این جاست که میزان مهارت و تجربه خلبان ها محک زده می شود و نشان می دهد کدام خلبان می تواند آموزش هایی که دیده است را در میدان عمل به اجرا بگذارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود خطرناک هواپیما در فرود فرودگاه بادخیز مادیرا هلند را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، عوامل زیادی وجود دارند که بر سرعت هواپیما تأثیرگذارند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتفاع: فشار هوا در ارتفاع بالا کاهش می یابد و به هواپیما اجازه می دهد با سرعت بیشتری حرکت کند.

راز آسمان پایتخت

جهت و سرعت وزش باد: هواپیما در صورتی که هم جهت با باد حرکت کند می تواند سرعت بیشتری بگیرد، بر عکس، هنگامی که خلاف جهت باد حرکت کند سرعت کمتری خواهد داشت و سوخت بیشتری مصرف خواهد کرد.

نیروی رانشی: سرعت هواپیما بستگی زیادی به آن دارد که موتورها چقدر نیروی رانشی تولید می کنند. هواپیماها موتورهایی با قدرت های مختلف دارند و همگی آن ها یکسان ساخته نمی شوند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز