موثرترین شامپو ضد شوره موجود در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شوره سر به عنوان یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی، درصد بالایی از افراد جامعه را درگیر کرده است. شوره سر به دلایل متعددی بروز کرده و به سن، جنسیت و شرایط ارتباطی ندارد. شوره سر اگر علل داخلی نداشته باشد، با استفاده مکرر و روتین شامپوهای ضد شوره، به طور کامل درمان می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین شامپوهای زنانه برای رفع التهاب و شوره سر را معرفی می‌کند.

1-شامپو ضد شوره کلیمبازول 150 هگور

شامپو کلیمبازول 150 هگور یکی از بهترین شامپو‌های ضدشوره برای مو‌های خشک است. در ترکیب این شامپوی فرانسوی از ترکیبات ضد قارچ و ایمیدازول استفاده شده و لذا در نابودی عوامل تولید کننده شوره مانند قارچ مالاسزیا بسیار قوی عمل می‌کند. از دیگر ترکیبات این شامپو می‌توان به کیمبازول و اسید لاکتیک اشاره کرد. اسید لاکتیک خواص ضد قارچی، رطوبت رسانی به پوست سر و حفظ تعادل PH کف سر را داشته و کلیمبازول به عنوان ماده اصلی و پایه‌ای این شامپو، یک ضد قارچ و ضد شوره بوده که خشکی و شوره سر را به طور کامل برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

شامپو ضد شوره کلیمبازول 150 هگور

راز آسمان پایتخت

2-شامپو ضد شوره درماتوپویتین

شامپو ضد شوره درماتوپویتین به دلیل داشتن خاصیت لایه برداری در درمان شوره سر بسیار کاربردی و موثر عمل می‌کند. این شامپوی ایرانی در حجم 200 میلی لیتر عرضه شده و با کنترل چربی کف سر و از بین بردن کامل شوره‌ها، برای انواع پوست خشک و چرب مناسب است.
این محصول علاوه بر کنترل ترشح چربی کف سر، قارچ‌های مولد شوره سر را از بین برده و از رشد مجدد آن‌ها پیشگیری می‌کند. همچنین با آبرسانی عمقی پوست سر موجب از بین رفتن خشکی سر و لطافت مو می‌شود. ترکیبات این شامپو شامل عصاره جینکوبیلوبا، عصاره رزماری، عصاره رازیانه، عصاره مریم گلی، عصاره شیرین بیان و آلانتویین می‌شود.

شامپو ضد شوره درماتوپویتین

3-شامپو ضد شوره مو خشک سریتا

شامپو ضد شوره سریتا نیز یکی دیگر از شامپو‌های با کیفیت برای رفع شوره‌ سر است. این شامپو در حجم 200 میلی لیتر و در ایران ساخته می‌شود. شامپو سریتا به دلیل داشتن ترکیبات پروبیوتیکی علاوه بر رفع خشکی سر با آبرسانی عمقی، خارش پوست سر را نیز کنترل می‌کند. این شامپو با لایه‌برداری، پوسته‌های کف سر را کاملا برطرف می‌کند. از جمله ترکیبات مهمی این شامپو می‌توان به سالیسیک اسید، گلیسیرین، پروتئین شیر، عصاره آلوئه ورا و لاکتوز اشاره کرد.

شامپو ضد شوره مو خشک سریتا

4-شامپو ضد شوره موهای خشک اسکالپیا

شامپو ضد شوره موی خشک اسکالپیا باعث از بین رفتن عوامل ایجاد کننده شوره سر مانند باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود. هم‌چنین ترکیبات آن خشکی، التهاب، خارش و شوره خشک پوست سر را کم می‌کند. برخی ترکیبات خاص آن مانند ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم باعث لطافت و نرمی مو و جلوگیری از ایجاد گره در آن می‌شود. از ترکیبات موثر دیگری که در ساخت این شامپوی ایرانی استفاده شده می‌توان به گلیسرین، کلیمبازول، کراتولیتیک، بیوتین و ویتامین‌هایB3  و B6اشاره کرد.

شامپو ضد شوره موهای خشک اسکالپیا

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز