مهاجرت آسان به ترکیه ؛ بهترین روش اخذ اقامت کشور همسایه

لست سکند

یکی از کشورهای پرمخاطب و البته نزدیک ایران برای مهاجرت ترکیه است. مهاجرت به ترکیه به دلیل شرایط آسان رفت و آمد، نزدیکی فرهنگی به ایران و … مخاطب زیادی دارد. اخذ ویزای تحصیلی ترکیه برای تمدید اقامت این کشور یکی از روش‌های معمول مهاجرتی به این کشور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت به ترکیه برای افرادی که مایل به رفت و آمد بیشتر به ایران و تجدید دیدار با خانواده خود هستند، بهتر به نظر می‌رسد. ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران از لحاظ شرایط آب و هوایی، اقلیمی، فرهنگی و … بیشتر مورد پسند ایرانیان است. این کشور به دلیل آسیایی و اروپایی بودن تقریبا تمامی فرهنگ‌ها را در خود جای داده و شرایط مساعدی برای اقامت دارد. روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت این کشور وجود دارد. ویزای تحصیلی ترکیه، کاری، خرید مسکن و … از جمله این روش‌ها هستند. اگر خواهان شناخت روش‌های پرمخاطب مهاجرت به ترکیه هستید، در ادامه این روش‌ها معرفی خواهند شد؛

اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

کشور ترکیه یک کشور آسیایی با زبان رسمی ترکی است، اما در دانشگاه‌های مختلف آن دروس به زبان انگلیسی و حتی فرانسوی و آلمانی نیز تدریس می‌‌شوند. این خاصیت تفکیک ترکیه به دو قسمت آسیایی و اروپایی است که باعث شده تا انواع زبان‌ها در این کشور شناخته شده باشند و در برخی دانشگاه‌ها به همان زبان‌ها تدریس صورت بگیرد.

یک نکته مورد توجه دیگر درباره دانشگاه‌های ترکی، نداشتن محدودیت سنی برای تحصیل در آن‌ها است. در واقع هر فردی با داشتن مدرک فوق لیسانس خود امکان تحصیل در دانشگاه‌های این کشور را دارند. میانگین هزینه ماهیانه زندگی دانشجویان در ترکیه به 300 تا 500 یورو می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

افراد به منظور دریافت ویزای تحصیلی ترکیه باید دعوت نامه یکی از دانشگاه‌ها را دریافت کنند. بعد از دریافت نامه پذیرش تحصیلی، ارائه پاسپورت معتبر، دو قطعه عکس سه در چهار، نامه پذیرش دانشگاهی در ترکیه، مدارک دال بر داشتن بلیط برگشت از ترکیه، مدرک‌های مبنی بر تمکن مالی دانشجو، پرداخت هزینه ویزای تحصیلی ترکیه ، نداشتن سو سابقه کیفری و ارائه مدارک سلامت جسمی ضروری است.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک و کار

به دلیل رشد نرخ بیکاری در ترکیه، مهاجرت به این کشور از طریق کاری کمی دشوار شده است. با این حال هم اکنون متخصصان شانس بیشتری برای پیدا کردن کار دارند. شرط اخذ ویزای کاری، داشتن پیشنهاد کار است و کارفرمای ترک باید برای درخواست این نوع ویزا اقدام کند.

اما خرید ملک و دریافت اقامت از این طریق روند به نسبت آسانی دارد. افرادی که در ترکیه ملک خریداری می‌کنند امکان تمدید اقامت خود را تا پنج سال خواهند داشت. اما قیمت ملک از یک میزان مشخصی باید بیشتر باشد، وگرنه داشتن ملک منجر به تمدید اقامت نخواهد شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

کارآفرینان و افرادی که ایده کسب و کار مناسبی داشته باشند به راحتی امکان دریافت اقامت ترکیه را خواهند داشت. منتهی ایده این افراد باید برای دولت ترکیه سودآور باشد و افراد صاحب ایده باید شرایط و ضوابط تشکیل شرکت و راه اندازی کسب و کار را رعایت کنند.

شرکت‌ها در ترکیه با مسئولیت محدود، منطقه آزاد، تابعه و نمایندگی راه اندازی می‌شوند. هر نوع شرکت به مقدار سرمایه مشخصی نیاز دارد. شرکت‌های منطقه آزاد بیشتر میزان سرمایه را لازم دارند که تقریبا 16 هزار یورو است. کمترین میزان سرمایه نیز برای نمایندگی‌ها است که در حول و حوش 12 هزار یورو قرار دارد. انتخاب نام مناسب برای شرکت‌ها، ارائه برنامه کاری، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، گرفتن شماره مالیاتی و وی آ تی از جمله اقدامات لازم برای ثبت شرکت در ترکیه هستند.

با سفیران سروش مهاجرت به ترکیه آسان می‌شود

عده‌ای بر این باورند که مهاجرت به ترکیه کار آسانی است و به راحتی انجام می‌شود. اما با توجه به افزایش قابل توجه حجم متقاضیان برای اقامت در این کشور این کار چندان آسان نیست. بنابراین افراد در چنین شرایطی باید به وکلا و کارشناسان خبره مهاجرتی مراجعه کنند و سپس برای این موضوع تصمیم بگیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش یک مجموعه بین المللی باسابقه است که به راحتی امکان اخذ ویزای تحصیلی ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی را برای متقاضیان مهاجرتی فراهم می‌کند.

این مجموعه تاکنون 90 درصد پرونده‎‌های مهاجرتی را با موفقیت به پایان رسانده است. اگر هنوز هدف مهاجرتی خود را مشخص نکرده و نمی‌دانید از چه طریقی به ترکیه یا دیگر کشورها مهاجرت داشته باشید، بهتر است در اسرع وقت از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، هدف مهاجرتی خود را مشخص و مراحل لازم را طی کنید.

مجموعه سفیران سروش دارای انواع مدرک بین المللی معتبر در زمینه اخذ اقامت در کشورهای مختلف دنیا است. این مجموعه به دلیل داشتن وکلای خبره در هر بخش مهاجرتی، برای انجام کارها ضمانت ارائه می‌دهد. در صورتی که پرونده مهاجرتی با موفقیت به پایان نرسد، کل مبلغ قرارداد به مشتری برگردانده خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز