مقایسه انواع مدل های ماشین ظرفشویی جی پلاس + قیمت

ماشین ظرفشویی-کاماپرس
لست سکند

شرکت گلدیران در راستای رقابت با برندهای خارجی از قبیل ال جی دست از برند جس پلاس رونمایی کرد. ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس به عنوان یک برند ایرانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. تنوع مدل‌های ارائه شده از سوی این شرکت، انتخاب را برای مشتریان دشوار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای انتخاب درست ابتدا باید ویژگی‌های هر یک از مدل‌های ارائه شده از سوی این برند را بشناسید. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های ظرفشویی جی پلاس می‌پردازیم.

1. ماشین ظرفشویی جی پلاس -کاماپرس

1.    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S

این ماشین ظرفشویی از ویژگی‌های بسیاری مثل ظرفیت ۱۴ نفره، ابعاد ۶۰۰*۶۰۰*۸۴۵، میزان مصرف انرژی A++، نمایشگر LED، میزان مصرف آب در هر شستشو ۱۳ لیتر، ۸ برنامه شستشو، ۳ سبد و برنامه شستشو اقتصادی برخوردار است. در حال حاضر ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S دارای قیمتی به ارزش ۱۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2.    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351

این ظرفشویی دارای ظرفیتی به تعداد ۱۳ نفر است و از ۵ برنامه جهت شستشو استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های بارز این ظرفشویی می‌توان به مواردی همچون قفل کودک، شستشوی با تاخیر، شستشوی اقتصادی، شستشوی شدید، نمایشگر، میزان مصرف آب ۱۱ لیتر و نمودار مصرف انرژی A++ اشاره کرد.

میزان صدای این ظرفشویی ۴۹ دسی‌بل است و دو سبد برای نگهداری یخچال و قاشق و دیگر ظروف دارد. قیمت این محصول در بازار در بازه ۱۲ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است.

1. ماشین ظرفشویی جی پلاس -کاماپرس

بیشتر بخوانید:

3.    ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-L463S

این مدل از برند جی پلاس دارای ۸ برنامه شستشو است و ظرفیتی با مقدار ۱۴ نفر دارد. ویژگی‌های فنی این محصول شامل انجام شستشو در زمان تنظیم شده، برنامه خاص برای شستشوی ملایم ظروف شیشه‌ای و کریستال، شستشوی شدید، برنامه شستشو برای تمیزی بدنه و قسمت داخلی دستگاه، شستشوی سریع و اقتصادی، قفل کودک، میزان صدای ۴۷ دسی‌بل، صفحه نمایشگر، مصرف آب ۱۳ لیتر و مصرف انرژی A++ است. قیمت این ظرفشویی در بازه ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

1. ماشین ظرفشویی جی پلاس -کاماپرس

4.    ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  GDW-L352W

این ظرفشویی دارای ابعادی به اندازه ۶۰۰*۶۰۰*۸۴۵ میلی‌متر است از دو سبد با آپشن تغییر شکل و ارتفاع استفاده می‌کند. این مدل از قابلیت نشانگر میزان نمک و جلادهنده و همچنین نمایش زمان باقیمانده برنامه بهره می‌برد که همین دو ویژگی باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

میزان مصرف آب در هر شستشو ۱۱ لیتر تعریف شده و از میزان صدای ۴۹ دسی‌بل استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به جنس مخزن استیل ضدزنگ، جنس بدنه فلزی، نمایشگر LED، آپشن تنظیم ارتفاع و تغییر شکل سبد، پایه قابل تنظیم، خشک‌کن اضافه، المنت گرمکن مخفی، سنسور میزان مصرف آب، سیستم خشک کن با نماد A و ۲ بازوی شستشو اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی در بازار با قیمتی بین ۱۳ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : گلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز