ارزان ترین ظرفشویی ایرانی موجود در بازار

این روزها ماشین ظرفشویی نیز مانند دیگر وسایل آشپزخانه در بین عموم مرسوم شده ولی گرانی شدید و افزایش روزافزون لوازم خانگی مخصوصا ماشین‌های ظرفشویی، خرید آن را سخت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ۴ ماشین ظرفشویی در بازه قیمتی ۸ میلیون تا ۹ میلیون تومان در بازار معرفی شده که در حال حاضر می‌توان آنها را ارزانترین ظرفشویی ایرانی موجود در بازار به شمار آورد.

1. ماشین ظرفشویی رومیزی سیلور زیرووات مدل Zerowatt ZDCF6

این ظرفشویی اولین و ارزان‌ترین وسیله خانگی بود که در جستجوهای بازار پیدا کردیم. ظرفیتی ۶ نفره برای این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده و می‌توان به تعداد ۶ برنامه شستشو آن را تنظیم کرد. میزان مصرف آب آن برای هر سیکل ۷ لیتر است که مصرف ایده‌آلی به شمار می‌آید.

از دیگر آپشن‌های بارز در این ظرفشویی می‌توان به مواردی همچون شلنگ ورودی، سبد قاشق چنگال، قیف و شست‌وشوی اقتصادی (Eco) اشاره کرد. طول و عرض این ظرفشویی حدود ۴۴*۵۰ سانتی‌متر است که دارای ابعاد مناسبی است.

آریاک سفر

با توجه به نوسان بازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای این ظرفشویی در نظر گرفت ولی در حال حاضر دارای قیمتی به ارزش تقریبی ۸ میلیون تومان است.

2. ماشین ظرفشویی DW-T1305 سام

در حالت کلی این ظرفشویی دارای دو سبد مجزا برای شستشو و قاشق و چنگال است. یک سری ویژگی‌های فنی برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل شستشوی نرمال و معمولی، شستشوی با تاخیر، شستشوی سریع و کریستال است.

از جمله ویژگی‌های ظاهری این ظرفشویی می‌توان از ابعاد ۴۳*۵۰*۵۵ سانتی‌متری و وزن تقریبی ۲۷ کیلوگرمی آن نام برد. همچنین این ظرفشویی از برنامه به‌خصوصی برای قرص استفاده می‌کند و بدنه بیرونی آن از جنس استیل طراحی شده است. قیمت این ظرفشویی حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و از لحاظ قیمتی چندان تفاوتی با مدل قبلی ندارد.

3. ماشین ظرفشویی زیرووات ZDCF 6/3

این ظرفشویی نیز از نظر قیمتی زیاد تفاوتی با دو مدل قبلی ندارد و قیمت آن از ۸ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان شروع شده و تا ۸ میلون و ۹۵۰ هزار تومان نیز می‌رسد. ظرفیت این ظرفشویی ۶ نفر و دارای میزان مصرف آب 9 لیتر در هر شستشو است.

وزن این ظرفشویی ۲۵ کیلوگرم بوده که نسبت به مدل قبلی از وزن کمتری برخوردار است. از جمله قابلیت‌های مهمی که در آن به‌کار رفته می‌‌توان به تاخیر در شستشو، سبد قاشق و چنگال، میزان مصرف برق کمتر، ۶ برنامه شستشو، نشانگر میزان نمک و مایع، شلنگ ورودی و قیف اشاره کرد.

4. ماشین ظرفشویی میدیا مدل MIDEA WQP6-3208A

این ظرفشویی در بازار از قیمت ۸ میلیون و ۹۰۰ تا ۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است که نسبت به مدل‌های قبلی خود قیمت بیشتری دارد.

این محصول به صورت رومیزی است و جنس بدنه‌ای از استیل ضد زنگ دارد. این دستگاه دارای عملکرد خشک کن A است و برچسب انرژی ++A درنظر گرفته شده که کمک زیادی در بهینه‌سازی و کاهش انرژی مصرفی دارد. ظرفیت این ظرفشویی نیز ۶ نفره است و از ۵ برنامه شستشو استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این ظرفشویی می‌‌توان به مواردی مانند قفل کودک، فیلتر، سیستم تاخیر در شروع، پایه قابل تنظیم‌، میزان صدای 55dB، شستشوی نصف ظرفیت و سیستم صرفه‌جویی آب اشاره کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز