معروف ترین هتل های کرمانشاه برای نوروز 1403

معروف ترین هتل های کرمانشاه برای نوروز 1403
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کرمانشاه یکی از قطب‌های توریستی غرب ایران به شمار می‌رود که دارای آثار تاریخی به جای مانده از تمدن‌های ایران باستان و  اماکن تماشایی با معماری‌های اصیل و قدیمی همراه با طبیعتی بکر و چشن‌نواز است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. بنابراین داشتن اقامتی راحت و بی‌دغدغه در بهترین هتل‌های کرمانشاه می‌تواند سفر به این شهر تاریخی و زیبا را خاطره‌انگیزتر کند.

کاماپرس در این گزارش، معروف ترین هتل های کرمانشاه برای نوروز 1403 را معرفی می‌کند.

1-هتل پارسیان کرمانشاه

هتل ۵ ستاره پارسیان که یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کرمانشاه شناخته می‌شود ازجمله زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های غرب ایران به شمار می‌رود. این هتل لوکس که در ۹ طبقه بنا با ۱۰۰ واحد اقامتی شیک مانند اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های یک خوابه و رویال در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده، دارای خدمات و امکانات کامل و مدرنی است. علاوه بر آن رستوران این هتل در طبقه نهم و با نما و چشم‌انداز زیبایی از شهر واقع شده که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود را سرو می‌‌کند.

آدرس هتل پارسیان: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت.

1-هتل پارسیان کرمانشاه

راز آسمان پایتخت

2-هتل جمشید کرمانشاه

هتل ۴ ستاره جمشید که به جرات یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های کرمانشاه به شمار می‌رود در ۲ طبقه با ۴۰ اتاق متنوع و شیک در سال ۱۳۸۶ در منطقه خوش آب و هوای این شهر به نام بلوار طاق بستان تاسیس شد. این هتل جهت ارتقا کیفیت خدمات خود در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند خدمات درشان و درخور مهمانان خود ارائه کند.

آدرس هتل جمشید: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان.

بیشتر بخوانید:

2-هتل جمشید کرمانشاه

3-هتل آزادگان کرمانشاه

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و شناخته‌شده کرمانشاه هتل ۴ ستاره آزادگان است که ۳ طبقه و ۱۱۱ واحد اقامتی مدرن با امکانات رفاهی کامل دارد. این هتل که در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده برای ارتقای سطح کیفی و خدمات خود در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت تا با فضایی لوکس و امکاناتی بروزتر و درخور مهمانان و گردشگران، از آن‌ها پذیرایی کند.

آدرس هتل آزادگان: کرمانشاه ،ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاون.

3-هتل آزادگان کرمانشاه

4-هتل رسالت کرمانشاه

هتل ۲ ستاره رسالت کرمانشاه یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های کرمانشاه به شمار می‌رود که علاوه بر اینکه خدمات بسیار عالی ارائه می‌کند، از لحاظ هزینه‌ای هم بسیار به صرفه درمی‌آید. هتل رسالت که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شد مجددا در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت تا هم کیفیت خدمات خود را بالا ببرد و هم بتواند پذیرایی شایسته مهمانان خود ارائه کند. این هتل در ۱۰ طبقه و با ۶۰ واحد اقامتی شیک میزبان مسافران از نقاط مختلف ایران و خارج از ایران است.

آدرس هتل رسالت: کرمانشاه، میدان فردوسی.

4-هتل رسالت کرمانشاه 

5-هتل سینا کرمانشاه

هتل ۲ ستاره سینا یکی دیگر از هتل‌های تمیز و باکیفیت کرمانشاه است که قیمت مناسبی هم دارد. این هتل با ساختمانی ۲ طبقه و ۲۶ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و فمیلی روم چهار نفره در سال ۱۳۵۸ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۲ بازسازی گردید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به روم سرویس، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات تور، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات خانه‌داری و … اشاره کرد.

آدرس هتل سینا: کرمانشاه، بلوار جمهوری اسلامی، پائین تر از بیمارستان امام خمینی.

5-هتل سینا کرمانشاه

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز