معروف ترین هتل های شیراز در ایام نوروز

معروف ترین هتل های شیراز در ایام نوروز
لست سکند

شهر شیراز همواره در تمام ایام سال میزبان مهمانان داخلی و خارجی مختلف است که در ایام نوروز چندین برابر می‌شود و به همین جهت اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی در این شهر برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. برای هر فردی هم بسته به هدفی که از سفر کردن دارد، سلیقه و میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته بهترین اقامتگاه و هتل می‌تواند متفاوت باشد.

کاماپرس در این گزارش، معروف‌ترین هتل‌های شیراز در ایام نوروز را معرفی می‌کند.

1-هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز است که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در نزدیکی ارگ کریم‌خان قرار دارد و با 80 اتاق پذیرای مهمانان شیراز است. این هتل از امکاناتی همچون پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، گالری صنایع دستی، کرایه اتومبیل، سالن سمینا، روم سرویس شبانه‌روزی، حمام سنتی و مجموعه آبی برخوردار است. هتل همچنین دارای رستوران‌های شیک و باکیفیت مانند رستوران کلاسیک، رستوران سنتی، حیاط باغ، لابی لانژ و کافی‌شاپ است. رنج قیمتی یک شب اقامت در این هتل 2 میلیون و 570 هزار تومان است.

آدرس هتل زندیه شیراز: خیابان هجرت

1-هتل زندیه شیراز

راز آسمان پایتخت

2-هتل بزرگ شیراز

هتل پنج ستاره بزرگ شیراز که به هتل دروازه قرآن نیز معروف است، یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های شیراز به حساب می‌آید که در سال 1392 در 14 طبقه بر فراز کوه‌های شمالی شیراز تاسیس شد. این هتل 160 اتاق لوکس دارد که از امکانات آن می‌توان به سه رستوران، سه کافی‌شاپ، سالن‌های همایش، مجموعه‌های ورزشی، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، کتابخانه، نمازخانه، آرایشگاه و خدمات خانه‌داری اشاره کرد. رنج قیمتی یک شب اقامت در این هتل 4 میلیون و 900 هزار تومان است.

آدرس هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن

بیشتر بخوانید:

2-هتل بزرگ شیراز

3-هتل چمران شیراز

هتل لوکس و پنج ستاره چمران یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های شیراز است که 30 طبقه بوده و مرتفع‌ترین ساختمان شیراز به شمار می‌رود. این هتل 230 اتاق و 20 سوئیت لوکس دارد که در منطقه قصرالدشت قرار داشته و دارای شش رستوران و کافی‌شاپ است. از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان آروماتراپی ماساژ با روغن های معطر، حمام مغربی، مجموعه ورزشی، مجموعه‌های پذیرایی و گشت‌های اختصاصی را نام برد. رنج قیمتی یک شب اقامت در این هتل 4 میلیون و 800 هزار تومان است.

آدرس هتل چمران شیراز: بلوار چمران

3-هتل چمران شیراز

4-هتل هما شیراز

هتل پنج ستاره هما، یکی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس و معروف شیراز است که مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و با داشتن چشم‌اندازی زیبا و چشم‌نواز، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شیراز به شمار می‌رود. این هتل هشت طبقه و بیش از 230 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد و از امکاناتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، استخر، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارک مخصوص کودکان، خشکشویی، آتلیه عکاسی، پارکینگ روباز، فضای سبز، آرایشگاه مردانه، اینترنت و صبحانه بوفه برخوردار است. رنج قیمتی یک شب اقامت در این هتل 2 میلیون تومان است.

آدرس هتل هما شیراز: خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

4-هتل هما شیراز

5-هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز یکی دیگر از هتل‌ها معروف و لوکس شیراز به شمار می‌رود که دارای 105 واحد اقامتی در 5 طبقه ایت. این هتل همچنین امکاناتی مثل یخچال، حمام به همراه لوازم بهداشتی، کمد لباس، صبحانه رایگان، مینی بار همراه با هزینه، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان و سیستم‌های مناسب سرمایشی و گرمایشی وجود دارد. تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، استخر به همراه سونا و جکوزی و اینترنت رایگان هم برخی از امکانات رفاهی عمومی این هتل هستند. رنج قیمتی یک شب اقامت در این هتل 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

آدرس هتل پرسپولیس شیراز: حدفاصل چهارراه حافظ به میدان قائم

5-هتل پرسپولیس شیراز

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز