معرفی یک وام ۳۰۰ میلیونی بدون قسط!

افرادی که مشتری بانک گردشگری هستند و در این مجموعه سپرده بلندمدت دارند می‌توانند برای وام 300 میلیونی طرح «دو سر سود» این مجموعه درخواست دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یه نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 300 میلیونی بانک گردشگری را دارند که حتما سپرده ذکر شده را داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان مسدود شدن سپرده نزد بانک نیز به 24 ماه می‌رسد. طی این مدت زمان، به سپرده سود 18 درصدی تعلق می‌گیرد. از آنجایی که سود وام نیز 18 درصد اعلام شده، اقساط تسهیلات بدون پرداختی از سودی که به سپرده تعلق می‌گیرد، کسر می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود تسهیلات به 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان می‌رسد. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

برخی از خدمات و اهداف بانک گردشگری را بشناسید

بانک گردشگری با تاکید بر صنعت گردشگری و صرف منابع به صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشی عمل می‌کند. این بانک همواره در پی آن بوده که سهم قابل ملاحظه‌ای از فعالیت اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور کسب کند.

این مجموعه به اقدامات مالی خارجی نیز توجه ویژه داشته و در سه حوزه فناوری، مدیریت و تامین سرمایه، همکاری با موسسات مالی خارجی را پی می‌گیرد. بانک گردشگری در جریان فعالیت‌های خود به استانداردهای بین المللی نیز توجه ویژه دارد و خود را به رعایت این موارد نیز ملزم می‌داند. این مجموعه همواره خدمات به روزی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و بر ارتقا این مسائل نیز تاکید دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز