معرفی تورهای ارزان دبی نوروز 1401 + قیمت

مدت زیادی به پایان نمایشگاه اکسپو 2020 دبی نمانده است؛ همینطور که تعطیلات نوروزی هم نزدیک است، پس بسیاری از افراد در تدارک سفر به دبی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در همین رابطه تورهای زیادی خدمات سفر به دبی را در نوروز 1401 و اواخر زمستان 1400 ارائه می‌دهند که در ادامه تعدادی از بهترین و خوش‌قیمت‌ترین تورهای دبی معرفی خواهند شد؛

تور زمستانی سفر به دبی از 5 اسفند آغاز می‌شود و تا 26 همین ماه ادامه دارد. این تور از تهران با پرواز قشم ایر حرکت می‌کند و سه شب و چهار روز اقامت در دبی را برای مسافرانش فراهم می‌کند. خدمات این تور هتل با صبحانه، ویزای توریستی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان را شامل می‌شود و شروع قیمت آن از 10 میلیون 690 هزار تومان برای یک نفر است.

در زمینه گردشگری بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تور نوروز 1401 دبی هفت شبه، از 27 اسفند تا 12 فروردین است. قیمت این تور از 18 میلیون و 800 هزار تومان شروع می‌شود و خدمات آن شامل هتل با صبحانه، ویزای توریستی و بیمه مسافرتی است. این تور بیمه اماراتی را تیز ارائه می‌دهد.

در نوروز 1401 با تور دیگری هم می‌توان به دبی سفر کرد. این تور از 28 اسفند تا 13 فروردین با هواپیمایی ماهان به دبی می‌رود. هزینه این تور 5 شب و شش روز، 15 میلیون و 300 هزار تومان است.

تور ارزان دیگری که از در نوروز 1401، چهار شب اقامت در دبی را فراهم می‌کند، از اول تا 12 فروردین ماه برگزار می‎شود. قیمت این تور 14 میلیون و 880 هزار تومان است و پرواز آن با ایران ایر تور انجام می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز