ارزان ترین تور ارمنستان چقدر هزینه دارد؟

با نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات عید، موج سفرهای نوروزی و رزرو بلیط آغاز می‌شود و پیدا کردن یک تور مناسب و ارزان قیمت می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مسافران تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارمنستان، با وجود نداشتن دردسرهای گرفتن ویزا و دارا بودن جاذبه‌های گردشگری فراوان و جذاب، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین کشورهای دنیا، گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای خارجی ایرانیان در نوروز 1401 به حساب می‌آید.

بهترین هتل ها برای سفرهای نوروزی:

تورهای ارمنستان نیز به مانند تورهای سفر به سایر کشورها، به میزان امکانات، نوع هتل و خدماتی که ارائه می‌کنند، قیمت‌های متفاوتی دارند؛ عوامل متعددی از جمله، هوایی یا زمینی بودن سفر، مدت زمان اقامت، کیفیت هتل و به ویژه زمان سفر بر روی قیمت‌ها تاثیر گذار خواهد بود، به طوری که با نزدیک شدن به نوروز، قیمت این تورها برای بازه تعطیلات عید به نسبت زمستان تا حدی تغییر پیدا کرده و روند صعودی دارند.

آریاک سفر

ارزان ترین تور زمستان ارمنستان چند؟

در حال حاضر، از میان نرخ‌های اعلامی از سوی آژانس‌های مسافرتی، ارزان‌ترین تور برای سفر به ارمنستان در روزهای پایانی سال، ارزان‌ترین تور برای رزرو لحظه آخری در بازه زمانی 7 اسفند تا 24 اسفند، برای 3 شب و 4 روز، برای هر نفر نزدیک به 5 میلیون و 130 هزار تومان تمام می‌شود.

این تور شامل خدماتی چون، بلیط رفت و برگشت هواپیما از تهران به ایروان ایران ایر، اقامت در هتل به همراه سرو صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای تور و ارائه سیم کارت است. ضمن این‌که هزینه این تور برای کودکان زیر 2 سال، 950 هزار تومان محاسبه می‌شود.

ارزان‌ترین تور ارمنستان برای نوروز 1401 چند؟

طبیعتا با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، و افزایش حجم سفرها و شلوغ شدن تورهای مسافرتی، قیمت تورها نیز افزایش پیدا می‌کند. به طوری که بهترین قیمت ثبت شده برای تور نوروزی ارمنستان برای هر نفر در هتل دو ستاره، 7 میلیون و 650 هزار تومان برای رزرو اتاق 2 تخته  است. این رقم برای رزرو همین اتاق در هتل 4 ستاره تا نزدیک 10 میلیون تومان نیز می‌رسد.

این تور در بازه زمانی 28 اسفند، تا 16 فروردین برای 3 شب و 4 روز با پرواز ایران ایر قابل رزرو است. از جمله خدمات ارائه شده در این تور نیز می‌توان اقامت هتل با صرف صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای تور اشاره کرد. ضمن این‎که این تور شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی و سیم کارت خارجی نیز می‌شود.

هزینه این تور نیز برای کودکان زیر 2 سال، 950 هزار تومان محاسبه می‌شود؛ همچنین مدارک لازم برای رزرو این تور، شامل مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز