معرفی ارزان ترین خودروهای تازه وارد بازار داخلی

طی سال جاری شرکت‌های خودروسازی داخلی در مجموع چند خودرو جدید را به بازار معرفی  و عرضه کردند که همگی آن‌ها بالای 150 میلیون تومان قیمت داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزان‌ترین خودرو جدید معرفی شده بازار داخلی، خودرو اطلس بود که در حدود 180 تا 250 میلیون تومان قیمت داشت. در این میان خودروهای جدیدی هم از سوی گروه بهمن موتور به بازار عرضه شد که با قیمت بیشتر از یک میلیارد تومان فروخته می‌شد. این خودرو همان فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن بود. البته این دو خودرو در فروش‌های نقدی بهمن موتور با قیمتی در حدود 750 میلیون تومان به متقاضیان واگذار می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امسال گروه خودروسازی سایپا پنج خودرو جدید را به بازار معرفی کرد. سپهر، سهند، اطلس، آریا و شاهین از جمله خودروهای گروه سایپا بودند که در سال جاری به بازار عرضه شدند. هایما اس5 هم خودرو مونتاژی بود که از محصولات جدید ایران خودرو در بازار امسال محسوب می‌شد. تمامی خودروهای جدید این دو گروه خودروسازی معروف ایران بالای 300 میلیون تومان نرخ داشت.

مدیران خودرو هم امسال محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرد که این محصولات بالای 600 میلیون تومان قیمت داشتند. ام وی ام ایکس 22 با نرخ 620 میلیون تومان و آریزو 5 توربو جدید با قیمت 680 میلیون تومان، دو محصول جدید امسال گروه مدیران خودرو بودند.

وضعیت بازار خودرو در سال جاری

امسال بازار خودرو نوسانات زیادی داشت و اخیرا هم با رشد بیش از حد نرخ دلار، قیمت انواع خودروها به شدت صعودی شد. بسیاری از خودروهای شناخته شده بازار داخلی مثل تیبا، پراید و دیگر خودروها رشد چند ده میلیون تومانی داشته و با نرخ‌های بسیاری عجیبی در بازار به فروش می‌رسند. البته افراد برای خرید این نوع خودروها باید در قرعه کشی ثبت نام کنند.

مرتبط با : ایران خودروسایپاگروه بهمنمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز