مشخصات گران ترین خودرو چینی در ایران

هایما 7 ایکس را می‌توان به عنوان گران‌ترین خودرو چینی ایران دانست که در دو تیپ 5 و 7 نفره از سوی ایران‌خودرو معرفی شده است.

به گزارش کاماپرس، هایما 7 ایکس برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1401 رونمایی شد که در حال حاضر گران‌ترین محصول این برند در کشور به شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هایما 7 ایکس به سبب جلوپنجره چند ضلعی تورفته و خطوط عمودی همچنین نوار کرومی در بالای جلوپنجره  ظاهری مدرن را به نمایش می‌گذارد.

ظاهر هایما 7 ایکس به سبب اسپرت بودن آن مورد توجه واقع می‌شود و قسمت عقب این خودرو نیز دارای چراغ‌های چند ضلعی است که تا روی صندوق عقب کشیده شده و حالت لیفت بکی دارد. در قسمت عقب هایما 7 ایکس یک اسپویلر جاسازی شده و مشخصه تورفتگی نیز برای قسمت پشت هم قابل مشاهده است.

راز آسمان پایتخت

این خودرو چینی به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ در زیر کاپوت مجهز شده و توانایی تولید 193 اسب بخار دارد. این محصول همچنین 293 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‎شود. مصرف سوخت هایما 7 ایکس 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است و استاندارد آلایندگی یورو 6 را نیز دارد.

از امکانات این خودرو در بخش ترمز و پایداری می‌توان به ترمز اتوماتیک، سیستم ترمز، سیستم کمک ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، هشدار برخورد با موانع و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

6 کیسه هوا، سیستم کمکی جابه‌جایی بین خطوط، سیستم قطع خودکار سوخت، سیستم پایش لاستیک‌ها و دیگر امکانات را نیز می‌توان از دیگر مشخصات این خودرو نام برد.

این خودرو همچنین دارای تجهیزات رفاهی همچون بالابرهای شیشه برقی، سانروف، سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سیستم کمکی پارک اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، کنسول میانی و غیره است.

براساس گزارش منتشر شده در خبرآنلاین، قیمت این محصول در ایران مشخص نشده اما در بازار جهانی حدود 19 تا 22 هزار دلار قیمت دارد. همین امر نشان می‌دهد که این محصول در ایران بیش از یک میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مشخصات گران ترین خودرو چینی در ایران

  1. مرتضی گفته:

    باسلام خودرو و بازار خودرو درکشورما قصه ایست بدون گنجایش چراکه ما ایرانیا ومسئولان کشور ما از مسلمانی و…فقط اسمشو یدک میکشیم والا چرا باید اینهمه گرانی باشد یک ماشین آیا ارزش اینهمه مبلغ دارد همه منفعت ببرند شکی نیست ولی نباید زندگی مختل شود انسان ازآن پول ومادیات نیست بلکه پول ومادیات ازآن انسان است تاسف میخورم به حال آنان که به دور خود پیله تنیده وفقط نگهبانی مادیات را میدهند همه باید زندگی کنندودراین موارد دولت موظف است ورود نماید مثلاً کسانی که بیشتر از 2دارند فکری بحالش بردارد مثل 2خانه 2ماشین آن هم آدمای گردن کلفت نه ضعیفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز