ایران خودرو بهترین شریک هایما چین

به گفته مدیرعامل هایمای چین، ایران خودرو مهم‌ترین شریک این خودروسازی به شمار می‌رود که از سال 2013 تاکنون همکاری نزدیک و ارزشمندی صورت گرفته است.

به گزارش کاماپرس، در آیین آغاز تولید انبوه هایما 7 ایکس، لوگانک اشاره کرد: همکاری گروه هایما و گروه صنعتی ایران‌خودرو سبب شده تا نتاریج قابل توجهی صورت گیرد. با آنکه مدت کوتاهی از عرضه اس یو 7 قدرتمند هایما اس 8 می‌گذر در حال حاضر قرار است کراس اوور هفت نفره لوکس هایما 7 نیز عرضه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مدیر عامل هایما چین افزود: این شرکت طی 150 سال تجربه همکاری بین‌المللی به تدریج به برندی معتبر تبدیل شده است.

لو گوگانگ اهداف این شرکت را بین‌المللی شدن بازار محصولات، حرکت به سمت خودروهایی با انرژی جدید و هوشمند همچنین تبدیل شدن به ارائه کننده خدمات سیار هوشمند سبز بیان کرد.

راز آسمان پایتخت

مدیرعامل هایمای چین ادامه داد: توافق راهبردی ایران و چین وارد مرحله جدیدی شده است و این شرکت محصولاتی را مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی عرضه می‌کند و پیوسته در حال ارتقا سطح خدمات پس از فروش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لو گوگانگ اظهار کرد: هایما و ایران‌خودرو امکانات و ظرفیت‌های بسیاری برای افزایش سهم بازار ایران و منطقه را دارند و با کمک هم گام‌هایی در این مسیر برمی‌دارند.

براساس گزارش منتشر شده در تابناک، مدیرعامل هایما درباره محصول جدید گفت: هایما 7 ایکس مناسب کلاس تجاری و بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است که مورد استقبال مصرف‌کننده‌گان ایرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز