مسکن مهر پردیس در سال 1400 گران نشده است

مسکن مهر پردیس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در آئین طرح های عمرانی این شهراظهار کرد: با توجه به افزایش گرانی‌ها، حتی یک ریال هم قیمت مسکن‌ مهر پردیس را گران نکرده‌ایم.

به گزارش کاماپرس، در ماه های اخیر گزارش هایی از کاهش قیمت واحدهای مسکونی در شهرهای جدید همچون پردیس و پرند منتشر شده است. برخی از گزارش های بسیار اغراق آمیزند و درصد کاهش قیمت را 30 تا 40 درصد اعلام می کنند اما در مقابل فعالان مسکن و بنگاه های املاک این شهرها ادعا می کنند این اخبار صحت ندارد و قیمت نه تنها در شهرهای جدید کاهش نداشته بلکه افزایش داشته است.

حتی ادعاهایی در مورد گران کردن نرخ فروش مسکن های مهر پردیس توسط متولی دولتی این شهر یعنی شرکت عمران شهر جدید پردیش نیز به گوش می رسد.

این خبرها با واکنش مسئولان شرکت عمران پردیس مواجه شده و آنها افزایش قیمت مسکن مهر پردیس را تکذیب کردند. هدایت مدیر عامل پردیس امروز تصریح کرد: با توجه به افزایش گرانی‌ها، یک ریال هم قیمت مسکن‌ مهر را گران نکرده‌ایم.

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس با بیان اینکه امروز تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو پردیس با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا کلنگ زنی شده است، گفت: با کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه شماره دو به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان کل فاضلاب شهر جدید پردیس تصفیه می‌شود و در حال‌حاضر تأسیسات پمپاژ این تصفیه خانه آماده شده و با اتصال به این تصفیه‌خانه مشکل فاضلاب برطرف می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه ما در تمامی فاز‌ها حتی دورترین واحد‌های مسکن مهری که دسترسی به آن‌ها مشکل بود، آب و برق را وصل کرده‌ایم، افزود: در انتهایی‌ترین بلوک‌های مسکن مهر خط انتقال فاضلاب را اجرا کرده‌ایم.

هدایت توضیح داد: ما این اقدامات را در بدترین شرایط که مشکل مالی وجود داشت با استفاده از منابع داخلی خود شرکت عمران اجرا کرده‌ایم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز