مراحل خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه به مبلغ مناسب-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید خانه در ترکیه مراحلی دارد. شما می توانید همه مراحل را گام به گام برداشته و ملک مورد نظر خود را به قیمت مناسب خریداری کنید

قوانین جدید خرید خانه در ترکیه به شما کمک می کند تا بتوانید ملک مورد نظر خود را به قیمت مناسب بخرید. شما می توانید با مشاور املاک، در این مورد مشورت کنید. از آن جایی که مشاور نسبت به املاک ترکیه آگاهی دارد بنابراین شما می توانید خانه های مناسب تری را خریداری کنید.

خرید خانه در ترکیه و مراحل کلیدی

برای خرید خانه در ترکیه شما در ابتدا بهتر است که از ملک مورد نظر خود بازدید کنید و در زمان بازدید ملک به تمامی جزئیات توجه نمایید.

مراحل خرید خانه در ترکیه را لازم است که قدم به قدم انجام دهید. در مرحله بعد از بازدید می توانید با فروشنده قرارداد خرید خانه را منعقد کنید. در این مرحله لازم است که یک مترجم آشنا به زبان ترکی استانبولی در دفترخانه رسمی همراه شما باشد.

در مرحله آخر شما لازم است که مبلغ خرید ملک را به فروشنده پرداخت کنید. شما در این مرحله لازم است که در یکی از بانک های ترکیه حساب بانکی افتتاح نمایید. مبلغ را از ایران به حساب بانکی خود منتقل کنید. با انتقال مبلغ باقی مانده، سند ملک بنام شما تنظیم می شود.

راز آسمان پایتخت

خرید خانه در ترکیه و قوانین معامله

با توجه به قوانین خرید ملک در استانبول موجب می شود خرید 30 هکتار زمین برای شما جنبه قانونی داشته باشد و براساس همین قانون فروش زمین به خارجی ها، فقط 10 درصد از املاک مجاز برای معامله پیش بینی شده است.

خرید خانه در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید از بانک های این کشور وام دریافت کنید و لازم به ذکر است که شما می توانید در بلندمدت اقساط وام خود را بازپرداخت کنید.

خرید خانه در ترکیه با کمک وکیل حقوقی-کاماپرس

خرید خانه در ترکیه و مدارک مورد نیاز

باید برای خرید خانه در ترکیه با مدارک کامل و لازم اقدام کنید زیرا ناقص بودن مدارک باعث می شود که خرید ملک به تعویق بیفتد.

در مرحله اول باید مدارک خود را به زبان ترکی استانبولی ترجمه نمایید. در زمان عقد قرارداد با مدارک کامل در دفترخانه حضور داشته باشید. با این روش قرارداد شما بلافاصله آماده خواهد شد.

قوانین خرید خانه در ترکیه به  شما کمک می کند تا بتوانید در منطقه مورد نظر ملک خود را خریداری کنید. مشورت با مشاور املاک کار شما را راحت خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز:

  • سند ملک یا نامه تاییده اداره ثبت اسناد
  • مدارک احراز هویت خریدار و فروشنده
  • برگه های پایان کار، پرداخت مالیات و عوارض شهرداری
  • برگه بیمه ساختمان
  • یک قطعه عکس 6×4 فروشنده
  • دو قطعه عکس 6×4 خریدار مربوط به دو ماه پیش

خرید خانه در ترکیه و لزوم سفر قبل از خرید-کاماپرس

خرید خانه در ترکیه و قوانین خرید ملک

قوانین خرید خانه در ترکیه و قوانین آن به نحوی تنظیم شده‌اند که خریداران خارجی و به خصوص ایرانی ها بتوانند مطابق شرایط جدید مقیم ترکیه شوند. هر چقدر که مبلغ بالاتری پرداخت کنید به همان اندازه موفق خواهید شد. شما با این روش می توانید برای همسر و فرزندان خود نیز کارت شهروندی اخذ کنید.

شرایط خرید خانه در ترکیه هر سال بهتر می شود و در حال حاضر به خاطر اخذ تابعیت به 400 هزار دلار افزایش یافته است.

دولت ترکیه در جهت امکان مهاجرپذیری شرایط را تسهیل می کند، البته تلاش دولت بر این است که شرایط برد – برد باشد!

به عبارتی ضمن این که مهاجران ایرانی به رونق اقتصادی کشور کمک می کنند خود نیز از نتایج شرایط ایجاد شده بهره می برند. از هر طرف به این قضیه نگاه کنیم متوجه می شویم که کشور ترکیه و مهاجران ایرانی که به قصد اقامت وارد کشور میشوند برنده این جریان هستند. املاک قسطی را نمی توانید از 3 تا 5 سال به فروش برسانید به خاطر این که در رهن بانک یا شخص دیگری قرار دارند و بعد از به پایان رسیدن مبالغ اقساط، ملک در اختیار شما خواهد بود.

اجاره ملک

خرید خانه در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید اقامت ترکیه را دریافت نمایید. شما در این روش می توانید اقامت خود را هر سال تمدید کنید. اقامت برای کار و تحصیل می تواند از این نوع باشد.

خرید خانه در ترکیه به گونه ای است که مالکان ایرانی می توانند هر تعداد ملک را تمایل داشته باشند معامله کرده و اجاره دهند. در مورد مبلغ اجاره بهتر است که به شرایط اقتصادی کشور ترکیه نگاه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. شما می توانید آن ها را اجاره دهید. املاک شما می تواند در شهرهای بزرگ یا کوچک قرار داشته باشد.

خرید خانه در ترکیه در شهرهای بزرگ-کاماپرس

حداقل و حداکثر سرمایه نقدی مورد نیاز

خرید خانه در ترکیه روشی است که شما می توانید با حداقل ۷۰ هزار دلار ملکی را در ترکیه معامله کنید. می توانید با مبلغ بیش تری ملک بخرید. املاک صنعتی و تجاری هم گزینه های مناسبی هستند.

توجه داشته باشید که تجربه خرید دوستان و آشنایانی که قبل از شما در این کشور املاکی دارند می تواند منبع اطلاعات مهمی برای شما باشد.

گزینه های مختلف مسکن

قوانین خرید خانه در ترکیه به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین ملک بخرید. در این کشور مانند ایران املاک متنوعی وجود دارد. واحد آپارتمانی یا ویلا گزینه های مناسبی هستند. البته شهر و منطقه قرارگیری ملک نیز در قیمت ملک تاثیر به سزایی دارند.

خرید خانه در ترکیه را به مشاور املاک آدریان واگذار نمایید. خرید املاک متنوع به شما این امکان را می دهد بتوانید به اقشار مختلف مردم ملک های خود را بفروشید یا اجاره دهید.

شهرهای مناسب خرید ملک

خرید خانه در ترکیه می تواند در استانبول یا آنکارا اتفاق بیفتد. هر دو شهر برای کار و زندگی از هر جهت مناسب هستند. شما می توانید در هر دو شهر زندگی مرفهی را تجربه نمایید.

خرید خانه در ترکیه روشی است که شما می توانید در سایر شهرهای ترکیه مانند ازمیر، آنتالیا، آنکارا، مارماریس، کوش آداسی و بدروم یا هر شهر دیگری ملک مورد نظر خود را بخرید.

در صورتی که آشنا یا دوستی در ترکیه داشته باشید می توانید با هماهنگی او، به کشور ترکیه سفر کنید. در زمان سفر می توانید از املاک پیشنهادی او بازدید کنید. با وکیل مجربی نیز ارتباط برقرار کرده و راجع به خرید قانونی ملک اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. چنین سفری به طور یقین به خرید اصول و قانونی ملک کمک خواهد کرد.

پروسه خرید

شما لازم است که برای خرید خانه در ترکیه ملک مورد نظر خود را با کمک یک کارشناس و یا مشاور املاک مجرب انتخاب کنید.

در مرحله بعد کارشناس شهرداری ملک مورد نظر شما را ارزش گذاری می کند. شما بعد از این مرحله لازم است که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده بپردازید. مبلغ باقی مانده را لازم است که در روز معامله به حساب بانکی فروشنده منتقل کنید.

بعد از اقدام به خرید خانه در ترکیه ظرف یک هفته سند ملک بنام شما زده شود و بعد از آن برای اخذ اقامت باید در روز مشخص شده به اداره مهاجرت مراجعه کنید. توصیه می شود به سوالاتی که از شما پرسیده می شود با دقت جواب دهید. لازم است که حق بیمه یک سال ملک را پرداخت کنید. در آخرین مرحله کارت اقامت یک ساله به آدرس پستی شما ارسال می شود که شما می توانید هر سال آن را تمدید کنید تا این که در نهایت بعد از 3 تا 5 سال کارت شهروندی را دریافت نمایید.

خرید اقساطی

خرید خانه در ترکیه را می توان به روش اقساطی به انجام رساند. برای خرید ملک در استانبول با وام بانکی می توانید 40 تا 50 درصد مبلغ ملک را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کنید. بهترین کار این است که با مشاورین حقوقی املاک در ترکیه مشورت نمایید.

خرید خانه در ترکیه به شما اجازه می دهد که بتوانید از بانک های ترکیه جهت خرید ملک وام دریافت کنید. می توانید براساس میزان حقوق دریافتی و ارزش ملک تا 75 درصد وام دریافت کنید، لازم است که در مدت زمان مشخصی که بانک برای شما مشخص می کند اقساط را پرداخت کنید. وقتی که اقساط تمام شد می توانید برای ملک دیگری اقدام کنید.

نکات مهم

قبل از خرید لازم است که کلیه مجوزهای ملک را از فروشنده درخواست کنید. این کار باعث می شود که معامله شما از هر جهت مطمئن باشد.

خرید خانه در ترکیه گاهی مواقع ممکن است با مشکلات و موانعی همراه باشد. در صورتی که بین شما و فروشنده موارد اختلافی پیش آمد توصیه می شود که به مراجع قضایی مراجعه کنید. می توانید در زمینه خرید ملک، وکیل حقوقی آشنا به قوانین ملکی را استخدام کنید تا پروسه خرید روال قانونی خود را طی کند. توجه کنید که قوانین خرید ملک هر سال تغییر می کند به همین دلیل لازم است که به قوانین خرید ملک در ترکیه آشنا باشید. این عامل موجب می شود که همیشه خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. این بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز