مدرن ترین تراکتور جهان که رکوردشکنی کرد (ویدیو)

لست سکند

تراکتور یکی از مهم ترین ماشین آلات کشاورزی به شمار می آید و یکی از قدیمی ترین ماشین هایی است که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه متناسب با هر کاری تراکتور ویژه آن نیز ساخته می شود و در تمامی نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. تاریخچه تولید تراکتورهایی به شکل امروزی به 150 سال قبل برمی گردد و نمونه های اولیه در واقع گاوآهن هایی بودند که به موتور بخار مجهز شده بودند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که یکی از مدرن ترین و قوی ترین تراکتورهای جهان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر کاری که بخواهید انجام بدهید، تراکتورهای جاندیر (John Deere) شما را ناامید نخواهند کرد. این برند آمریکایی سال هاست که به تولید و عرضه ماشین آلات کشاورزی می پردازد و تراکتور جاندیر یکی از خوش نام ترین دستگاه ها در بازار ماشین آلات کشاورزی است. قدمت این شرکت به 180 سال می رسد و تولیداتش هنوز هم در سرتاسر جهان جزو بهترین و پرطرفدارترین محصولات بازار به شمار می آیند.

شرکت جاندیر در سال 1804 تاسیس شد و در سال 1837 توانست نخستین گاوآهنش را تولید کند که اولین گاو آهن استیل در جهان قلمداد می شود. در ابتدای دهه 1870 میلادی نخستین ماشین شخم زنی متحرک توسط شرکت جاندیر تولید گردید که به وسیله اسب حرکت داده می شد و به دنبال آن تراکتورهای گازوئیلی تولید شدند. در واقع، تراکتورهای امروزی مدل های پیشرفته و به روز شده ای از همان تراکتورهای ساخت شرکت جاندیر هستند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مدرن ترین تراکتور جهان که رکوردشکنی کرد (ویدیو)

  1. رضا گفته:

    عالی به امید روزی که ایران عزیز بتواند چنین تراکتورسازی داشته باشد و کشاورزان ایرانی آسایش و بهترین تجهیزات را داشته باشند.درود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز