مدارک لازم برای دریافت وام بانک شهر

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک‌های فعال در کشور، معمولا با اعطای وام و تسهیلات، منابع خود را در راستای اهداف از پیش تعیین شده خود به مصرف رسانده و از این طریق، نقدینگی سرگردان در جامعه را کنترل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک شهر نیز در راستای کنترل نقدینگی موجود در جامعه و همچنین تامین نیازهای مشتریان خود، انواع وام بانکی و تسهیلات را برای مشتریان در نظر گرفته است.

اخبار مهم را بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی وام های بانک شهر و مدارک لازم برای دریافت آن می‌پردازد:

راز آسمان پایتخت

تسهیلات قرض الحسنه بانک شهر

قرض الحسنه، قراردادی است که در آن بانک مبلغ معینی را مطابق با مقررات خود به اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان قرض اعطا می‌کند. بانک شهر تسهیلات قرض الحسنه را در امور مختلفی از جمله رفع احتیاجات ضروری اشخاص حقیقی، هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه، هزینه درمان و بیماری، هزینه تعمیر و تامین مسکن و کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

قرض الحسنه ویژه بانک شهر

بانک شهر در قرض الحسنه ویژه به افراد معرفی شده از سوی شرکت‌ها یا سازمان‌های صاحب حساب‌های قرض الحسنه ویژه تسهیلات و وام اعطا می‌کند. حداقل مبلغ لازم در سپرده، برای دریافت این وام یک میلیون تومان بوده و از 300 هزار تومان تا 150 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله تسهیلات اعطا می‌شود.

قرض الحسنه ازدواج بانک شهر

بانک شهر در راستای حمایت از زوج‌های جوان و تشویق به امر ازدواج، به هریک از زوجین تا مبلغ 3 میلیون تومان وام ازدواج اعطا می‌کند.

قرض الحسنه وجوه اداره شده در صورت تودیع وجه توسط سپرده‌گذار

بانک شهر در قالب قرض الحسنه یا عقود مشخص در قرارداد عاملیت، به معرفی شدگان دارای شرایط توسط تودیع کننده وجوه، تسهیلات اعطا می‌کند.

مدارک لازم برای دریافت وام قرض الحسنه بانک شهر

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک شهر عبارتند از درخواست کتبی متقاضی، معرفی نامه از نهادهای دارای سهمیه در سایت وام ازدواج بانک مرکزی برای قرض الحسنه ازدواج، وثیقه و تضمین مورد قبول بانک و سایر مدارک مشخص شده از سوی بانک مطابق با در خواست متقاضی، نوع تسهیلات و نظر مرجع تصویب اعتبار.

تسهیلات فروش اقساطی بانک شهر

بانک شهر با هدف توسعه امور صنعت و معدن،کشاورزی و خدمات با درخواست و تعهد متقاضی اموال منقول مورد نظر او را خریداری و با اخذ تضمین به صورت اقساطی به مشتری می‌فروشد. همجنین مدت قرارداد فروش اقساطی و بازپرداخت اقساط آن ، حداکثر برابر عمر مفید اموال موضوع قرارداد است. بانک شهر این تسهیلات را برای فروش اقساطی در امور مختلفی اعطا می‎کند که از جمله آن موارد زیر است.

  1. فروش اقساطی مواد اولیه، لوازم یدکی وابزار کار
  2. فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین آلات وتاسیسات
  3. فروش اقساطی مسکن
  4. خرید کالای و خدمات ضروری مانند کالای مصرفی با دوام نو از محل تولیدات داخلی و هزینه تحصیل، ودیعه مسکن حداکثر تا مبلغ 8 میلیون تومان
  5. تسهیلات خرید خودرو تولید داخل معادل 60 درصد ارزش خودرو و حداکثر به میزان 15 میلیون تومان
  6. تسهیلات خرید خودرو برای جایگزینی خودروهای فرسوده شخصی از محل تولید داخلی معادل 80 درصد ارزش خودرو تا سقف 20 میلیون تومان

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات فروش اقساطی بانک شهر

مدارک لازم برای دریافت این تسهیلات شامل درخواست متقاضی، فاکتور خرید مواد اولیه و ماشین آلات،  اصل و کپی شناسنامه متقاضی، کپی مجوز فعالیت صنفی و اصل و کپی مجوز ملکی متقاضی است.

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت وام بانک شهر

  1. ابراهیم گفته:

    سلام در خواب هم فک نکنم بتونم یه وام بگیرم و یه ماشین بگیرم متعهدم به پرداخت وام خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه نمیدن واگه هم برم بانک اذیت میکنن من یه سال خواستم وام بگیرم برا ازدواج وامم کفاف نمیکرد پدرم هم ادم بزرگی نمیتونست کمک کنه خیلی اذیت شدم و یکی هم بام بود اما چون اون اشنا داشت فک کنم یه هفته وامشو بهش دادن دیگه ذهنم متاسفانه منفی شد به همه شاید اینطور نباشه ولی اون روزا رو یادم نمیره برای تعجیل در ظهور امام زمان با ذکر یه صلوات شهدا روح پرفتوح امام راحل ره را یاد کنیم

  2. امید گفته:

    وام خودرو حداکثر بیست میلیون تازه هشتاد درصد یعنی شانزده میلیون.خودتون میفهمید چی میگین چرخ چینی میخوای بخریم یا شانزده میلیون.

  3. جلال گفته:

    مسئولین هنوز در دهه ۸۰ دارن سیر میکنن در صورتی که الان دهه ۱۴۰۰ هستیم با ۲۰ میلیون اگه موفق به دریافت بشی البته میشه ۸۰درصد یک موتور سیکلت ۱۲۵ سی سی ایرانی باهاش پرداخت کرد.الان فرقون صفر که جون دار باشه ۴میلیون هستش

  4. پورکم گفته:

    سلام،میگم من که میدونم،این حرفها،فقط،فقط،تو گزارش،اخبارسایت،خیلی قشنگ،حرف زده میشه،ولی موقع دریافت،هزاربهانه،میارن،اگه شغل من آزاده،خیلی دلم میخواد ماشین مدل۸۴را مدل بالا کنم،ولی آیا،میشه،قرض الحسنه گرفت،آخه میگن،وام،حرامه

  5. فرهاد گفته:

    سلام. من کارمندی مرکز خصوصی هستم. برای خرید ماشین درخواست وام کردم ولی متا سفانه بانک ازمن نامه معتیر کسر از حقوق میخواد.خوب الان توایران کارمن رسمی نمیشه که مگر دولتی. مرکز هم قبول نمیکنه. ما موندن چه خاکی تو سرمون بریزیم. به نظر من. اصلا وام. اشتباهه وایناهم دروغ میگن برید اونجا یه بلایی به سرت میارن خودت اصلا در میری. امیدت فقت به خداباشه وبس.

  6. علیرضاامین پور گفته:

    سلام ،میگم خداوکیلی پس چی شد حرف ودستورریس جمهورکه آقاوام بدون ضامن بدید،بخداقسم همه مثل هم نیستن به آن خدایی که بکتاست من،تاحالا دوتا وام گرفتم،یکی قبلاکهتمام شد دخداراشکر دوماه زودترتمام شد، یکی هم یکماه جلوترهستم ،حالااونهارا باحقیقت آشنایی گرفتم این یکی که وام قراربودبدون ضامن که چقدر دعاکردیم برلی سید ولی متعسفانه مدارکهامون همه اوکی بود ولی ندادن،آقابه مردم اعتمادکنید بخداقسطهاپرداخت میشه مشکلات مردم کمتر میشه

  7. سلمان زرینی گفته:

    سلام من کارمند یک شرکت خصوصی در زمینه ی تاسیسات هستم که برای دریافت حقوق ماهیانم الان حدود سه سال میشه که حساب بانک‌ شهر باز کردم واز طريق حساب بانک شهر حقوق دریافت میکنم، آیا امکان دریافت وام برای بنده وجود دارد؟ باتشكر

  8. مهدی گفته:

    آقا من سواد ندارم 60%یه خودروی ایرانی چقدر میشه 60%یه پراید میشه حدودا 80 میلیون این 15 و 20 میلیون رو از کجا آوردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز