سرباز روسی با تانک از روی فرمانده خود رد شد + عکس

لست سکند

دیلی‌میل با انتشار یک گزارش تاییدنشده اعلام کرد یک سرباز روسی که از کشته شدن همرزمان خود و تلفات وارد شده به نیروهای روسیه خشمگین بود با تانک از روی فرمانده خود رد شد.

به گزارش کاماپرس، نبرد روسیه و اوکراین که بسیاری آن را یک جنگ نابرابر می دانند، تا جایی پیش رفته است که اوکراینی ها در غرب و کی یف تلفات سنگینی به روسها وارد کرده اند. در پی این واقعه یک سرباز روس خسته و خشمگین از حوادثی که برای شان اتفاق افتاده یکی از افسران ارشد را با تانک زیر گرفت و او را از ناحیه هر دو پا مجروح کرد.

به گزارش کاماپرس، سرهنگ یوری مدودف فرمانده ای حمله ای را بر عهده داشت که در آن حدود نیمی از تیپ هزار و پانصد نفری کشته یا زخمی شدند. نیرو های اکراینی اکنون مارکیف را از روسها پس گرفته اند و تیپ 37 برای این منظور نبردهای سنگینی انجام داده است.

راز آسمان پایتخت

این خبر اولین بار توسط رومن تسیمبالیوک، روزنامه‌نگار اوکراینی در فیس‌بوک منتشر شد. با این حال انتشار تصاویری از این فرمانده توسط رمضان قدیروف، رهبر چچنی‌های حامی روسیه این شایعه را قوت بخشید. در تصاویری که قدیروف منتشر کرد، سرهنگ یوری مدودف که توسط سرباز روسی مورد سوقصد قرار گرفته در حال انتقال به بیمارستان نشان داده می‌شود.

اخبار تایید نشده حاکی از این است که سرهنگ آسیب‌دیده برای درمان به بیمارستانی در بلاروس منتقل شده است. ارتش هم به وی یک نشان افتخار نظامی اعطا کرده است.
برخی اخبار گویای این است که ناکامی ارتش روسیه در محاصره کامل و اشغال کی‌یف، پایتخت اوکراین و همچنین وارد شدن تلفات بیش از انتظار به سربازان روسیه، باعث خشم نظامیان این کشور شده است.

تلفات نظامی به اندازه جنگ 10 ساله

روسیه که یک ماه پیش پس از چند هفته تهدید، با تصور پیروزی چندساعته بالاخره وارد خاک اوکراین شد. آنها که این حمله نظامی تمام‌عیار را «عملیات ویژه» خواندند پس از مواجه شدن با مقاومت نیروهای نظامی و سیاسی اوکراین، حال با تلفاتی بیش از انتظارشان روبرو شده‌اند.
طبق اعلام ناتو، روسیه در چهارهفته اول تهاجم به اوکراین بین 7 تا 15 هزار نیروی خود را از دست داده است. این در حالی است که ارتش شوروی در حمله نظامی به افغانستان طی 10 سال 15 هزار نیروی خود را از دست داد.

انتهای پیام

مطالب مهم و مرتبط:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز