مدارک لازم برای دریافت وام بانک تجارت

لست سکند

بانک تجارت در انواع طرح‌ها، به افراد واجد شرایط وام می‌پردازد. این مجموعه اخیرا گزارشی از پرداخت وام ازدواج منتشر کرده که بر اساس آن 11 هزار و 617 فقره از این نوع تسهیلات به واجدین شرایط پرداخت شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرداخت وام ازدواج این مجموعه از طریق سایت معرفی شده توسط بانک مرکزی انجام می‌شود. براساس آمار منتشر شده در وبسایت بانک تجارت، این مجموعه تنها در دو ماهه ابتدایی امسال، به بیشتر از 106 هزار زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. قاعدتا دریافت این وام به مدارک خاصی احتیاج دارد. ضمن اینکه برای دریافت سایر وام‌ها هم بسته به نوع کاربرد و مبلغ آن، باید مدارک مختلفی ارائه شود. در ادامه مدارک لازم برای دریافت وام بیان خواهند شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح نیکان

افرادی که خواهان دریافت وام طرح نیکان هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید حداقل سه ماه خواب سپرده داشته باشند. ارائه ضامن رسمی و مدارک لازم برای اعتبارسنجی هم برای دریافت این تسهیلات ضروری است. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک وجود دارد که برای آن باید صاحب سپرده رضایت کتبی خود را به بانک اعلام کند تا این اقدام انجام شود.

راز آسمان پایتخت

طرح زوج مهر

افرادی که خواهان دریافت تسهیلات طرح زوج مهر هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام به افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند پرداخت می‌شود. وام گیرندگان با تسهیلات این طرح امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند. ارائه مدارک هویتی و تشکیل پرونده هم ضروری است. ضمنا افرادی که خواهان دریافت وام زوج مهر هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام احتیاجی به سپرده جداگانه ندارد و ضمنا مبلغ سپرده متقاضیان در طی بازپرداخت وام مسدود نخواهد شد.

طرح کریمان

افرادی که خواهان دریافت وام کریمان هستند باید در سپرده قرض الحسنه داشته باشند. هنگام بازپرداخت اقساط این طرح، سپرده متقاضیان مسدود خواهد شد و افراد امکان استفاده از حساب خود را ندارند. افرادی که مقاضی وام طرح کریمان هستند باید علاوه بر ارائه مدارک هویتی و مورد نیاز، توسط یکی از نیکوکاران، اشخاص حقوقی، موسسه‌های خیریه و عام المنفعه معتبر و مورد پذیرش بانک تجارت معرفی شوند. ضامن این قبیل متقاضیان وام باید به تایید رئیس بانک برسد تا امکان پرداخت وام وجود داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت وام بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز