شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده + جزییات

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات طرح «طراوت» استفاده کنند. این وام 50 میلیون تومانی به دارندگان سپرده بلندمدت بانک آینده تعلق می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از وبسایت رده، سود وام طرح طراوت بانک آینده بر اساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و حداقل به 12 ماه و حداکثر به 36 ماه می‌رسد. دو نوع ضمانت مسدودی سپرده و ضامن رسمی برای دریافت این وام وجود دارد. زمان لازم برای برای پرداخت اقساط این تسهیلات هم حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده امکان خرید کالای مورد نظر خود را دارند. ضمنا پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورت پرداخت حداکر مبلغ وام، با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 12 ماهه، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 442 هزار و 439 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام با شرایط مذکور، 3 میلیون و 309 هزار و 273 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 50 میلیون و 58 هزار تومان است.

بانک آینده چگونه شکل گرفت؟

بانک آینده تیرماه سال 1391 براساس مصوبه هزار و صد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار از ادغام چند موسسه مالی – اعتباری شکل گرفت. این بانک از سال تاسیس تاکنون به منظور تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چندمنظوره، مهندسی فرآیندها، کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات برای مشتریان و … فعالیت می‌کند.

این بانک تاکنون لوح سپاس برترین روابط عمومی در ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس و … را به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز