آنچه باید درباره وام های بانک ملت بدانید

بانک ملت در قالب طرح‌های مختلف تسهیلات گوناگونی را به متقاضیان هر بخش ارائه می‌دهد؛ حتی نوع وام‌های بانک ملت بر اساس نوع شغل متقاضیان متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این بانک علاوه توجه به مشاغل، به ایده‌های مناسب هم توجه داشته و برای آن‌ها نیز تسهیلات در نظر گرفته است. براساس گزارش روابط عمومی بانک ملت، این مجموعه در یکسال گذشته بیشترین تسهیلات را به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرد. مبلغ وام اعطایی بانک ملت به این بخش در 12 ماه گذشته 669 هزار میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام شده است. این بانک برای گروه‌های دیگر هم تسهیلاتی دارد که در ادامه این گزارش به آن‌ها پرداخته می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح متخصصین

بانک ملت با توجه به تخصص، رشته تخصصی و سطح درآمد و توان بازپرداخت اقساط جهت متخصصیـن و صاحبـان مشـاغل دارای مجوز، تسـهیلاتی جهت رفع نیاز آنان در تامین مواد اولیه و ابزار کار مصرفی و تجهیزات مورد نیاز و خرید محل فعالیت و جعاله تعمیر در نظـر گرفتـه کـه براساس مبالغ ابلاغی به شبکه به متقاضیـان واجد شرایط اعطا می‌شود. گروه هدف این طرح هم  شامل کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش‌های پزشکی و رشته‌های مرتبط پزشکی و بخش غیرپزشکی است که مورد نظر بانک باشند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی فعالیت کنند.

آریاک سفر

شاپ کارت ملت

نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‏‏‏‏‏‏‏‏ یا تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. نرخ سود این تسهیلات پایین‌تر از سایر انواع وام‌ها است.

حامی کارت اعتباری ملت

دارندگان حامی کارت اعتباری ملت می‌توانند برای خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی‌های یک فروشنده خاص اقدام کرده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند. این وام هم به اشخاص حقیقی هم گروهیاز سازمان‌ها و نهادها پرداخت می‌شود.

سپرده شایان

بانک ملت در راستای پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی و بر مبنای اصل مشتری محوری، سپرده‌ای را تحت عنوان شایان طراحی کرده که در این طرح مشتریان با افتتاح حساب‌های ویژه شایان از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند خواهند شد.

همچنین مشتریانی که در حال حاضر دارای حساب‌های سپرده قرض الحسنه جاری بدون یا با دسته چک یا سپرده کوتاه مدت عادی در بانک ملت هستند نیز می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در بانک ملت با نرخ‌های ویژه بهره مند شوند.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جرایم غیرعمد

اعطای این وام در راستای اهداف اجتماعی بانک ملت و کمک به به مددجویانی است که ناخواسته و بر اثر غفلت، جرایمی مانند قتل و جرح غیرعمد و جرایم مالی مرتکب و به ‌ادای دین محکوم شده‌اند. این تسهیلات پس از آنکه ستادهای دیه استان‌ها ایشان را به بانک ملت معرفی می‌کنند، پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز