شرایط وام ارزان قیمت 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت 50 میلیون تومانی هم دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان واجد شرایط بانک توسعه تعاون می‌توانند براساس طرح مفید تا 90 درصد میزان سپرده خود تسهیلات بگیرند. اما افرادی که خواهان دریافت این وام ارزان قیمت هستند باید میانگین خواب سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. سود این وام تنها 2 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم 36 ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده است، یعنی تا پایان پرداخت اقساط، حساب متقاضیان بلوکه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به این میزان مبلغ، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط برای وام گیرنده یک میلیون و 432 هزار و 129 تومان هزینه دارد. کل سود این مبلغ وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و مجموع این رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

دانستنی‌های بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با اهدافی مثل تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی، کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و … مشغول فعالیت است و در همین راستا انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه می‌دهد.

این بانک به دلیل خدمات متنوعی که تاکنون داشته توانسته جوایزی مثل مسئولیت اجتماعی 1400، بیمه گذار برتر 1399، تندیس آی تی ای 2019، شانزدهمین مدیریت روابط رسانه‌ای، لوح تقدیر ساخت ایران 1397، تندیس برنز استراتژی ایران 1397 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط وام ارزان قیمت 50 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز