چه افرادی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک گردشگری را دارند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات 500 میلیونی طرح «6 در 4» این مجموعه بهره ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح 6 در 4 را دارند. میزان سود این وام 4 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم 60 ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، 6 درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی 9 میلیون و 208 هزار و 261 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم 52 میلیون و 495 هزار و 662 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 551 میلیون و 33 هزار و 333 تومان است.

راز آسمان پایتخت

مختصری از بانک گردشگری

آغاز فعالیت بانک گردشگری به سال 1389 بازمی‌گردد. این مجموعه در زمینه‌های مختلف شغلی و در خصوص تامین مالی بخش‌های مختلف به خصوص حوزه گردشگری، خدمات مجاز بانکی را ارائه می‌دهد. در واقع این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و صرف منابع تخصصی عمل می‌کند.

این بانک سال 1396 بین صد شرکت برتر ایران، رتبه 55 را به دست آورد. کسب نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، نشان برتر پنجمین اجلاس جهانی حوزه برندینگ و مشتری مداری و … از دیگر افتخارات این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز