جزئیات وام 2 میلیارد تومانی بانک صادرات + مبلغ اقساط آن

بانک صادرات ایران به منظور کمک به تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، طرحی به نام «کارا» را تدارک دیده که وام 2 میلیارد تومانی به تولیدی‌های واجد شرایط پرداخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این مجموعه تسهیلات کارا را در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. نرخ سود این وام 7 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم 24 ماه اعلام شده است. واحدهایی امکان استفاده از این طرح تسهیلاتی را دارند که دارای نیروی کمتر از 100 نفر هستند. براساس قوانین مربوط به کار و بنگاه داری، متقضیام این طرح تسهیلاتی باید مجوز فعالیت، حساب جاری بدون دسته چک و فعالیت مداوم را داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس شرایط مذکور، میزان سود و تعداد اقساط، مبلغ هر قسط این وام 89 میلیون و 545 هزار و 158 تومان است. سود کل این مبلغ وام هم به 149 میلیون و 83 هزار و 797 تومان می‌رسد.

آریاک سفر

دامنه فعالیت بانک صادرات؛ از آغاز تاکنون

بانک صادرات ایران از شهریورماه سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ابتدای فعالیت خود به ارائه خدمات مناسب و رفع نیازهای مشتریان خود توجه داشت به همین دلیل هم یکی از شعارهای مجموعه مذکور، «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» بود. این بانک تاکنون خدمات پولی و مالی زیادی را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه داده است.

بانک صادرات در بازار سرمایه هم حضور فعال دارد و نماد این بانک در سازمان بورسی «وبصادر» است. اخیرا روابط عمومی بانک صادرات اعلام کرده که این مجموعه در 50 روزه اول سال 1401 بیشتر از 13 هزار فقره تسهیلاتی اعطا کرده است که ارزشی بالغ بر 21 هزار میلیارد ریال داشت. این بانک به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود همچنان به تامین مالی مشتریان واجد شرایط می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز